Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBovendien zijn er ook mensen die de "in your face" looks van een GT3 gerust willen missen. Ikzelf ben gek van sportversies, maar ik zou - mocht ik kunnen - liever met een "plain" 911 rondrijden dan met een bespoilerd exemplaar. Zuiver qua looks, dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenir-fuel, wat denk jij over de "status" die een 997 turbo nog zal hebben binnen pakweg 15 jaar. Een 993 turbo blijf ik nu nog mooi vinden en behoudt erg goed zijn prijs.
Face it, een 930 is vandaag ook nog een mooie Porsche. Natuurlijk worden wat dingen gedateerd (en dan bedoel ik vooral het interieur/dash) maar de lijn blijft he. Dat zal je van pakweg een GTR niet kunnen zeggen vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenWat ik ook opmerkelijk vind, is dat de GT3 op de persfoto's een navigatiesysteem heeft...
Ze zullen nooit een basisversie laten zien hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn volleder, en sport chrono, en noselift, en kuipen, en directional headlights ...
Ze zullen nooit een basisversie laten zien hoor
Idd, maar ik bedoelde eerder dat Porsche zelf er toch "gewicht" in smijt... Want als ik de meesten hier begrijp, zouden zij vanwege het gewicht dat op een GT3 niet nemen
Misschien willen ze de dagelijkse bruikbaarheid van een GT3 verdedigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenAls ik een gt3 zou kopen zou ik ook navi etc. nemen.
Ik ook
Enkel dingen die je echt zo goed als niet nodig hebt zou ik achterwege laten, kwestie van het een beetje hardcore te houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenWat ik ook opmerkelijk vind, is dat de GT3 op de persfoto's een navigatiesysteem heeft...
neen kom, ik zou zo'n GT3 wrs ook mooi speccen.. die 10 extra kg's gaan het echt ni maken é...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenom de weg naar 't circuit te vinden
neen kom, ik zou zo'n GT3 wrs ook mooi speccen.. die 10 extra kg's gaan het echt ni maken é...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIk ook
Enkel dingen die je echt zo goed als niet nodig hebt zou ik achterwege laten, kwestie van het een beetje hardcore te houden
Die kar standaard daar kan je perfect mee rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenMoesten ze nu 'n externe navi aanbieden met g-tech metingen, er zouden iets minder navi's besteld worden op circuitwagens, denk 'k.
AIM heeft dat onder andere
Comment
Comment