Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kga men vraag hier zetten, omdat ik van uitlaten niets ken

Als we dit nu bestellen.. je ziet op de foto percies maar 1 "buis" per kant.
    In onze uitlaat zie je dat ook, de uitlaat is groot, maar in 't midden is er dan een "kleine" opening.

Mijn vraag is nu: als je dit besteld .. kan je dan je originele uitlaten behouden?
    Ik weet het , het is moeilijk verwoord, maar ik denk dat de vraag duidelijk is?
    Alvast bedankt!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Kga men vraag hier zetten, omdat ik van uitlaten niets ken

Als we dit nu bestellen.. je ziet op de foto percies maar 1 "buis" per kant.
      In onze uitlaat zie je dat ook, de uitlaat is groot, maar in 't midden is er dan een "kleine" opening.

Mijn vraag is nu: als je dit besteld .. kan je dan je originele uitlaten behouden?
      Ik weet het , het is moeilijk verwoord, maar ik denk dat de vraag duidelijk is?
      Alvast bedankt!
      Wat zijt gij allemaal aan het vertellen?
      Ge hebt 2 dempers aan de zijkanten zitten, die moet ge vervangen door dees 2 he

Comment

• hier ne pre-fl Europipe uitlaat

you see?

Comment

• Ja het is idd niet duidelijk verwoord
          Maar het is dus mogelijk, om dit te installeren, en de originela carrera 2 uitlaten te behouden?

Comment

• Comment

Ja het is idd niet duidelijk verwoord
              Maar het is dus mogelijk, om dit te installeren, en de originela carrera 2 uitlaten te behouden?
              Eh
              Gij hebt het over de end-tips zeker?

Comment

• euhm.. ja
                voor mij zijn dat 2 uitlaten

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• We are delighted to be able to offer for sale this very rare and factory turbo charged example, which produces approxiamtely 360 BHP.

Equipped with 17" Cup Alloy Wheels - Painted in Exterior Colour with Coloured Wheel Badges, Electrically Adjustable Comfort Front Seating, Electric Hood, Driver & Passenger Airbags, On Board Computer, Power Assisted Steering, Rear Seating, Wind Deflector, Air Conditioning Climate Control, Remote Alarm System with Central Locking, Headlight Powerwash System, Tinted Band to Windscreen, Pair of Twin Exhaust Finishers, Carbon Trim to Dashboard, Door Panels and Carbon/Leather Steering Wheel, Exclusive Rear Spoiler.

We believe that this example was originally ordered and owned by the Sultan of Brunei and is one of 14 cars built by Porsche. Having just had a major service carried out by Porsche GB in Reading, it will be supplied with a 12 month written warranty.

A must for anyone wanting to add a rare and important car to their collection. Currently showing 8,000 km.

Comment

Is al een tijdje geleden gebeurt.
                      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                        Is al een tijdje geleden gebeurt.
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                          FAIL voor mezelf!!
                          Mr Drift

Comment

• Cgt with straight pipes (zalig)
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Mr Drift

Comment

• Woensdag 29/4 rijd ik een hele dag op Zolder met de P. Er zijn meerijderssessies voorzien. Wie zin heeft om eens af te komen, breng een helm mee en geef een seintje.
                              Feel free.

Comment

euhm.. ja
                                voor mij zijn dat 2 uitlaten
                                Als je die pse dempers besteld en laat monteren bij een vakman (skytune bijvoorbeeld) dan kan je eigenlijk kiezen welk eindstuk je op die demper last. Dus het moet mogelijk zijn om de prachtige eindstukjes die er nu opzitten op die dempers te laten lassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                  Als je die pse dempers besteld en laat monteren bij een vakman (skytune bijvoorbeeld) dan kan je eigenlijk kiezen welk eindstuk je op die demper last. Dus het moet mogelijk zijn om de prachtige eindstukjes die er nu opzitten op die dempers te laten lassen.
                                  Dan moet dat bij Porsche-dealer zelf ook wel lukken, niet?

Comment

Dan moet dat bij Porsche-dealer zelf ook wel lukken, niet?
                                    eigenlijk wel e, bij de bmw dealer vonden ze het geen probleem om de end-tips van een x5 4.8 op onze sd te lassen. Dus porsche moet dat zeker ook kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Woensdag 29/4 rijd ik een hele dag op Zolder met de P. Er zijn meerijderssessies voorzien. Wie zin heeft om eens af te komen, breng een helm mee en geef een seintje.
                                      Feel free.

veel interesse hier ...

nu woensdag kan ik jammer genoeg niet , maar wie weet in de toekomst past het wel eens voor mij

Comment

• wat zouden jullie op een carrera 4S hangen van gepersonaliseerde nrplaat?

hier ware we aant denken:

911-TOY
                                        C-911-S
                                        CS-911
                                        DR-911
                                        IAM-911
                                        MY-911
                                        4-S-911
                                        ...

allemaal wel leuk ma zo niks echt: JAAA
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Volgens mij zijn er al veel bezet

Comment

Working...
                                          X