Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
    Iedereen weet dat de R8 v8 overrated is.
    Dit is een leuker filmpje.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    overrated?.. wat zeg jij nu.
    En ja dat een Carrera niet wint van een Gallardo wist iedereen al
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      overrated?.. wat zeg jij nu.
      Ik denk hier zo over een r8 is een mooie wagen maar de v8 dat hier in steekt is niet echt super, ze hadden meer uit de v8 kunne halen. (Zeker dan nog met die R-tronic)

Ah inderdaad weet iedereen dat de gallardo wint, maar ik laat deze verliezende kant van de Carrera ook maar eens zien.
      Mr Drift

Comment

• Niet super? Meer eruit halen is ook moeilijk, als je atmosferisch blijft. 100 pk per liter is een mooie waarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
          Niet super? Meer eruit halen is ook moeilijk, als je atmosferisch blijft. 100 pk per liter is een mooie waarde.
          Ja daar heb je gelijk in.
          Ja er zijn nog andere opties het moet niet atmosferisch blijven.
          Maar nu hebben ze toch de v10 versie dit zal wel veel beter zijn.
          Mr Drift

Comment

Ik denk hier zo over een r8 is een mooie wagen maar de v8 dat hier in steekt is niet echt super, ze hadden meer uit de v8 kunne halen. (Zeker dan nog met die R-tronic)

Ah inderdaad weet iedereen dat de gallardo wint, maar ik laat deze verliezende kant van de Carrera ook maar eens zien.
            Dan gebruik je het woord 'Overrated' toch ongepast ze vriend
            Verliezende kant.. zet een 599 naast een Veyron, en 't verliest ook. Appelen en peren.. you know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Niet super? Meer eruit halen is ook moeilijk, als je atmosferisch blijft. 100 pk per liter is een mooie waarde.
              Ik heb nog niet meegereden met een R8 maar de RS4-motor moet subliem zijn heb ik horen zeggen

Comment

Dan gebruik je het woord 'Overrated' toch ongepast ze vriend
                Verliezende kant.. zet een 599 naast een Veyron, en 't verliest ook. Appelen en peren.. you know
                Ik gebruik het woord gepast!

Ja er worden alleen maar filmpjes gepost van winnende Porsches dus het mag ook eens iets anders zijn niet waar?
                Mr Drift

Comment

• Is er een verschil tussen het geluid van de carrera handgeschakeld of de PDK
                  Op dit filmpje klinkt de handgeschakelde wel lekker.
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Mr Drift

Comment

Ik gebruik het woord gepast!

Ja er worden alleen maar filmpjes gepost van winnende Porsches dus het mag ook eens iets anders zijn niet waar?
                    ik dacht : overrated = overschatten.. jij vind dus dat de Audi meer uit de V8 kon halen en niet echt wauw was. Dan is het toch niet overschatten (overrated) ?
                    Das waar post nog maar wat filmpjes..

Comment

• Langst buiten is er idd een klein verschil.. maar enkel als ie schakeld. Fractie van een seconde dus
                      Binnenin klinkt hij net hetzelfde hoor

Comment

• In dit filmpje trekt hij wel niet in alle versnellingen door.. maar als hij naar hogere toeren gaat hoor je dat het geluid niet veel verschilt
                        + YouTube Video

Comment

ik dacht : overrated = overschatten.. jij vindt dus dat de Audi meer uit de V8 kon halen en niet echt wauw was. Dan is het toch niet overschatten (overrated) ?
                          Das waar post nog maar wat filmpjes..
                          Hij bedoelt waarschijnlijk dat de R8 overrated is als wagen zelf, te veel heisa voor niks gezien een Carrera S FL hem inmaakt. En gelijk heeft 'ie, de V8 is snel maar gewoon niet supercar snel .. en gezien het spectaculaire uiterlijk mag dat wel.

Enfin zo interpreteer ik het toch

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Langst buiten is er idd een klein verschil.. maar enkel als ie schakelt. Fractie van een seconde dus
                          Binnenin klinkt hij net hetzelfde hoor
                          De FL klinkt gewoon slecht, en de PDK maakt dat alleen maar erger

Binnen of buiten maakt niks uit toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Hij bedoelt waarschijnlijk dat de R8 overrated is als wagen zelf, te veel heisa voor niks gezien een Carrera S FL hem inmaakt. En gelijk heeft 'ie, de V8 is snel maar gewoon niet supercar snel .. en gezien het spectaculaire uiterlijk mag dat wel.

Enfin zo interpreteer ik het toch
                            Iemand dat het snapt
                            Mr Drift

Comment

De FL klinkt gewoon slecht, en de PDK maakt dat alleen maar erger

Binnen of buiten maakt niks uit toch?
                              ale vooruit

Comment

• je weet wat ik bedoel

Comment

je weet wat ik bedoel
                                  Ja geen probleem hoor
                                  Ik mis idd dat gegrom.. dat lekker brommen . Sportuitlaatje moet daar toch iets aan veranderen. In het begin de switch van Lexus naar Porsche vond ik de Porsche wel lekker klinken, en nu nog.. een beetje, maar het begint al te minderen hoor

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• - Schitterende foto van die Panamera Denniske !
                                        Last edited by ; 12/05/2009, 22:33. Reden: :p

Comment

Carrera S FL hem inmaakt

Dus voor jou is dat ene geposte filmpje "de waarheid, en niets dan de waarheid"?

Comment

Working...
                                          X