een goed gereden manuele 996 Turbo blijft sneller hoor, tiptronic verkakt echt veel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat zijn eigenlijk de objectieve pro's en con's bij een 996 Turbo? Ik vind 'm prachtig en ook qua budget niet onrealistisch.
Pro's lijken me vrij voor de hand liggend, verhouding prijs/kwaliteit/prestaties is zeer aantrekkelijk, heel betrouwbare bakken gebleken, rijplezier in alle omstandigheden, tuning-potentieel, waardedaling reeds geleden, ...
Con's kom ik niet veel verder dan een verouderd interieur en evt. dure wisselstukken...
't Ding is natuurlijk minder scherp dan GT-Porsches maar da's gewoon z'n karakter imo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Pro's lijken me vrij voor de hand liggend, verhouding prijs/kwaliteit/prestaties is zeer aantrekkelijk, heel betrouwbare bakken gebleken, rijplezier in alle omstandigheden, tuning-potentieel, waardedaling reeds geleden, ...
Con's kom ik niet veel verder dan een verouderd interieur en evt. dure wisselstukken...
't Ding is natuurlijk minder scherp dan GT-Porsches maar da's gewoon z'n karakter imo..
Verouderd interieur stoot me niet echt af, moet wel quasi full black zijn. Exterieur vind ik machtig
Ik denk dat het verder voor iemand als mij al hardcore genoeg is. Enkel ander uitlaatje d'r op en meer heb ik niet nodig denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVerouderd interieur stoot me niet echt af, moet wel quasi full black zijn. Exterieur vind ik machtig
Ik denk dat het verder voor iemand als mij al hardcore genoeg is. Enkel ander uitlaatje d'r op en meer heb ik niet nodig denk ik.
Welke kleur ga je nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVerouderd interieur stoot me niet echt af, moet wel quasi full black zijn. Exterieur vind ik machtig
Nog een PSS9 Clubsportje en Sportec velgjes
edit: Mottig interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenWelke kleur ga je nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
droomkar, maar wel eentje uit het bovenste segment..prijzig!
En het is niet dat die karren echt hard in prijs zakken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtendroomkar, maar wel eentje uit het bovenste segment..prijzig!
En het is niet dat die karren echt hard in prijs zakken...
Er is die Pierre, een medezwitser met een Sportec 996 Turbo met 250.000km, misschien dat exemplaar op de kop tikken voor 15.000CHF?
Dit is 'm
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCheck dat interieur!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...er=1&scopeId=C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKoop zoiets ipv een cayman, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKoop zoiets ipv een cayman, nee?
En tweedehands kopen om geld te besparen tov een nieuwe heeft zo zn grenzen he. Ik ga geen 50K gaan hangen aan een kar van bijna 10 jaar oud die regelmatig moet rijden en 20K km/jaar gaat doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHogere kmstand opzoeken he, 't is niet dat dat er een minder betrouwbare kar van zou maken voor zover ik weet...
Er is die Pierre, een medezwitser met een Sportec 996 Turbo met 250.000km, misschien dat exemplaar op de kop tikken voor 15.000CHF?
Dit is 'm
Zalige pic die laatste, zo zou ie d'r bij mij ook uitzien
Maar da's me dan weer nét iets te risky, met 250K op de teller
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCheck dat interieur!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...er=1&scopeId=C
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zie me echt ni elke keer in da 996 interieur zitten.
En tweedehands kopen om geld te besparen tov een nieuwe heeft zo zn grenzen he. Ik ga geen 50K gaan hangen aan een kar van bijna 10 jaar oud die regelmatig moet rijden en 20K km/jaar gaat doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zie me echt ni elke keer in da 996 interieur zitten.
Comment
Comment