Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat zijn eigenlijk de objectieve pro's en con's bij een 996 Turbo? Ik vind 'm prachtig en ook qua budget niet onrealistisch.
Pro's lijken me vrij voor de hand liggend, verhouding prijs/kwaliteit/prestaties is zeer aantrekkelijk, heel betrouwbare bakken gebleken, rijplezier in alle omstandigheden, tuning-potentieel, waardedaling reeds geleden, ...
Con's kom ik niet veel verder dan een verouderd interieur en evt. dure wisselstukken...
't Ding is natuurlijk minder scherp dan GT-Porsches maar da's gewoon z'n karakter imo..
Pro's lijken me vrij voor de hand liggend, verhouding prijs/kwaliteit/prestaties is zeer aantrekkelijk, heel betrouwbare bakken gebleken, rijplezier in alle omstandigheden, tuning-potentieel, waardedaling reeds geleden, ...
Con's kom ik niet veel verder dan een verouderd interieur en evt. dure wisselstukken...
't Ding is natuurlijk minder scherp dan GT-Porsches maar da's gewoon z'n karakter imo..
Verouderd interieur stoot me niet echt af, moet wel quasi full black zijn. Exterieur vind ik machtig
Ik denk dat het verder voor iemand als mij al hardcore genoeg is. Enkel ander uitlaatje d'r op en meer heb ik niet nodig denk ik.
Ik heb laatst een heel mooie gezien in Seal grey met velgen in dezelfde kleur en Gemballa tuning (480pk) voor 55.000 euro. Was ergens een kleine dealer in de regio Bilzen.
Ik zie me echt ni elke keer in da 996 interieur zitten.
En tweedehands kopen om geld te besparen tov een nieuwe heeft zo zn grenzen he. Ik ga geen 50K gaan hangen aan een kar van bijna 10 jaar oud die regelmatig moet rijden en 20K km/jaar gaat doen.
Ik zie me echt ni elke keer in da 996 interieur zitten.
En tweedehands kopen om geld te besparen tov een nieuwe heeft zo zn grenzen he. Ik ga geen 50K gaan hangen aan een kar van bijna 10 jaar oud die regelmatig moet rijden en 20K km/jaar gaat doen.
Ik zie me echt ni elke keer in da 996 interieur zitten.
En tweedehands kopen om geld te besparen tov een nieuwe heeft zo zn grenzen he. Ik ga geen 50K gaan hangen aan een kar van bijna 10 jaar oud die regelmatig moet rijden en 20K km/jaar gaat doen.
Das een kwestie van prioriteiten, ge klinkt alsof zo een 996 turbo een slechte koop zou zijn. Terwijl het net een koopje is als ge niet perse het nieuwste model hoeft.
Comment