Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 996 Turbo, en smijt er 10k tegenaan en je hebt een monster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
      Wow, bold move but I am sure there will be many to come.

I am well aware that the PDK equipped cars are quicker, but it is too video game like for my driving tastes. Driving a Porsche is suppose to be fun, and a glorified automatic just won't do it for me.

Once again, great move!
      gelukkig zijn er nog mensen die het snappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Das een kwestie van prioriteiten, ge klinkt alsof zo een 996 turbo een slechte koop zou zijn. Terwijl het net een koopje is als ge niet perse het nieuwste model hoeft.
        Ik zeg niet dat het een slechte koop zou zijn. Maar een auto kopen met zo een vermogen met meer dan 100.000km, om dan quasi als daily te gebruiken lijkt me toch wel een risico ja. Hoe lang zal de koppeling het nog uithouden bv? De versnellingsbak? Hoe is er mee gereden geweest? Dat valt te riskeren als het bij wijze van spreken de auto van je nonkel is die je kent en waar je ook van weet wat er met die kar gebeurd is. Het is niet omdat de eigenaar veel geld had en die kar nieuw kon kopen dat hij er ook noodzakelijk correct mee omgesprongen is.
        Als het is voor extra weekend-speelgoed kan je het misschien doen ja.
        Vergeet niet dat bij een Porsche de stukken nog altijd even duur blijven he, of die kar nu 1 of 10 jaar oud is.

Comment

• Heb ooit nog met Pierre meegereden. Remtest gedaan van 200 naar 0 in volle regen.
          Onvergetelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
            Heb ooit nog met Pierre meegereden. Remtest gedaan van 200 naar 0 in volle regen.
            Onvergetelijk.
            Indien jij rond eind juni eens ontvankelijk bent voor een kleine 968 rondleiding zou ik dat geweldig op prijs stellen

Comment

• Cayenne GTS Macadamia

Wou deze even laten zien, toch wel mooi kleurtje!!

Mvg,

D-wax

Comment

• Wat een dikke Cayenne.

Comment

• Regio Izegem? Zie hier ook af en toe zo-ene staan. Zeer knap, vind ik.

Comment

• Knap gedetailed

Comment

• mooi kleur, lelijk wagen

Comment

• Kvind hem wel nog vet zo. Niet te veel chrome.

Comment

• Met plezier !
                          Ik weet niet van welke regio je bent ?
                          Stuur anders maar een pb en stel een paar datums voor.
                          Kan voor mij makkelijkst in de week op een avond.

Greets,
                          Rufie.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Indien jij rond eind juni eens ontvankelijk bent voor een kleine 968 rondleiding zou ik dat geweldig op prijs stellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                            Met plezier !
                            Ik weet niet van welke regio je bent ?
                            Stuur anders maar een pb en stel een paar datums voor.
                            Kan voor mij makkelijkst in de week op een avond.

Greets,
                            Rufie.
                            Ik ben van regio Brussel, normaal ben ik tussen 29/06-02/07 en 06/07-28/07 vrij

Zal je wel nog PM'en voor concretere afspraak, bedankt alleszins

Comment

• Van een klasgenoot zijn pa..
                              Vrij basic wel. Toen ik ooit vroeg welke velgen er op lagen waren het BBS'en volgens hem.. blijkbaar niet ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                Van een klasgenoot zijn pa..
                                Vrij basic wel. Toen ik ooit vroeg welke velgen er op lagen waren het BBS'en volgens hem.. blijkbaar niet ..

Dat zijn de standaard Carrera 18 duims velgen

Comment

• En lelijk.

Het kan wel zijn dat ze door BBS geproduceerd worden, maar het zijn iig geen BBS'en.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Dat zijn de standaard Carrera 18 duims velgen
                                    Weet ik. En ze zijn lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      En lelijk.

Het kan wel zijn dat ze door BBS geproduceerd worden, maar het zijn iig geen BBS'en.
                                      Is me nog al opgevallen dat mensen die niet met auto's bezig zijn, bij andere velgen meteen zeggen dat het BBS'en zijn. Blijkbaar ook een bekend merk bij de niet-autoliefhebbers..

Maar die kerel weet helemaal niets van zijn pa z'n auto. 'ne 911' meer wist hij niet ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                        Is me nog al opgevallen dat mensen die niet met auto's bezig zijn, bij andere velgen meteen zeggen dat het BBS'en zijn. Blijkbaar ook een bekend merk bij de niet-autoliefhebbers..
                                        Net zoals FEWAARRIIE en DUCAATIEEE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Net zoals FEWAARRIIE en DUCAATIEEE
                                          Idd

Comment

Working...
                                          X