996 Turbo, en smijt er 10k tegenaan en je hebt een monster
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenWow, bold move but I am sure there will be many to come.
I am well aware that the PDK equipped cars are quicker, but it is too video game like for my driving tastes. Driving a Porsche is suppose to be fun, and a glorified automatic just won't do it for me.
Once again, great move!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDas een kwestie van prioriteiten, ge klinkt alsof zo een 996 turbo een slechte koop zou zijn. Terwijl het net een koopje is als ge niet perse het nieuwste model hoeft.
Als het is voor extra weekend-speelgoed kan je het misschien doen ja.
Vergeet niet dat bij een Porsche de stukken nog altijd even duur blijven he, of die kar nu 1 of 10 jaar oud is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenHeb ooit nog met Pierre meegereden. Remtest gedaan van 200 naar 0 in volle regen.
Onvergetelijk.
Comment
-
Met plezier !
Ik weet niet van welke regio je bent ?
Stuur anders maar een pb en stel een paar datums voor.
Kan voor mij makkelijkst in de week op een avond.
Greets,
Rufie.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIndien jij rond eind juni eens ontvankelijk bent voor een kleine 968 rondleiding zou ik dat geweldig op prijs stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenMet plezier !
Ik weet niet van welke regio je bent ?
Stuur anders maar een pb en stel een paar datums voor.
Kan voor mij makkelijkst in de week op een avond.
Greets,
Rufie.
Zal je wel nog PM'en voor concretere afspraak, bedankt alleszins
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenVan een klasgenoot zijn pa..
Vrij basic wel. Toen ik ooit vroeg welke velgen er op lagen waren het BBS'en volgens hem.. blijkbaar niet ..
Dat zijn de standaard Carrera 18 duims velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat zijn de standaard Carrera 18 duims velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn lelijk.
Het kan wel zijn dat ze door BBS geproduceerd worden, maar het zijn iig geen BBS'en.
Maar die kerel weet helemaal niets van zijn pa z'n auto. 'ne 911' meer wist hij niet ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIs me nog al opgevallen dat mensen die niet met auto's bezig zijn, bij andere velgen meteen zeggen dat het BBS'en zijn. Blijkbaar ook een bekend merk bij de niet-autoliefhebbers..
Comment
-
Comment
Comment