993 Turbo, al dan niet S.. perfection
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk zei het nog: Nee ,ma .. je snapt het niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendit is voor mij de dikste. Gewoon dikke turbo, no nonsense
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk had 'm wel door hoor. No need explaining.
Ik rijd zelf ook tractor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenUhum.., 2 kleinere turbo's zijn het eigenlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWe waren hier thuis naar die Turbo S aan 't kijken die te koop stond.
Men ma vond het ook een mooie wagen, enkel die spoiler
Ik zei het nog: Nee ,ma .. je snapt het niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenkom kom . .
(van een tporsche urbo(s) uiteraard )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenIk wil gerust eens tot in Kapellen komen om met je ma te kletsen over koplampen en heupen.
(van een tporsche urbo(s) uiteraard )2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZijn er in België niet meer 993 Turbo's (S) te koop ?
iemand linkje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMan man man.. ik sta de laatste tijd zo zot van een 993 TURBO S
Er staat er eentje te koop in BE..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenIs dit geen gewone 993TT dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenIs dit geen gewone 993TT dan?
Comment
-
Comment
Comment