Oorspronkelijk geplaatst door stalmans2005
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Alé, HET van HET ! !
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendit is een Turbo S
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDas geen Turbo S..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDe onze mag de deur uit maar wel enkel voor dikke prijs. Hij moet zeker niet buiten maar bij een goeie prijs wel. Idem voor de rode fiat2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenZou je me de prijs kunnen PM'en aub?
(ik hoop da ge op uwe stoel zit)
Voor da geld koop ik liever een 997 denk ik....
Comment
-
Ik heb natuurlijk nog niet gereden met mijn nonkel zijn 997 Turbo als ik al heb gereden met de 993 Turbo S. Maar ik kan je verzekeren dat zo'n 993 vééééél bruter is dan de nieuwe Porsches (met alle respect voor de nieuwe modellen die ook superbommen zijn). In de 997's heb je wel al een stuk meer luxe. Maar de power in de 993 vind ik toch nog een stuk imposanter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk weet het.. ben al een tijdje op het net aan 't zoeken. Niet goedkoop ,maar ze zijn het waard, en je hebt praktisch geen waardeverlies
En als het over brutaliteit gaat koop dan dit
Daar kunt ge er al 2 voor plooien en ge zijt nog "maar" evenveel kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengelukkig zijn er nog mensen die het snappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten@ Alexx, wat interieurfoto's..
... tot ik voldoende cash heb staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDe onze mag de deur uit maar wel enkel voor dikke prijs. Hij moet zeker niet buiten maar bij een goeie prijs wel. Idem voor de rode fiat
Comment
Comment