Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
    Ik zou ook wel graag hebben dat de wagen blijft maar als de wagen zou worden verkocht voor een superprijs (idem voor de andere wagen), dan komt er zeker een vervanger. En wat voor ene zou dat zijn !
    wat dan? beter kan niet imo...

Comment

• 'beter' mss niet, maar wel sneller/nieuwer ?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind het een fantastische wagen !! Heb er al héél veel mee gereden en iedere keer schrik ik nog van de prestaties ! Maar er zijn toch enkele wagens die mijn hart sneller doen slaan.. En ik heb het geluk dat ik een héél goeie invloed heb op mijn ouders ivm kiezen van wagens (heb mijn ma haar cayman en mijn pa zijn 535d zelf samengesteld).

Comment

• een cgt dan.
          wimoptiek.be op

Comment

• Neeneen de gedachten die ik heb hou ik nog wat voor mezelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              GT3 is gecancelled he
              Ik weet niet of ik mag zeggen wat er in de plaats komt
              @irfuel: zonde. geen probs gehad qua voorschot?

En wat komt er in de plaats? een andere porsche? zou nog gemakkelijk geweest zijn voor het eventuele voorschot niet te verliezen. Want uw voorganger (350z) is al verkocht natuurlijk.
              wimoptiek.be op

Comment

• Staat in de CC. Kweet niet of ik het mag zeggen, dus kga het zo laten

Comment

Staat in de CC. Kweet niet of ik het mag zeggen, dus kga het zo laten
                  Idd. Wisali moet maar niet gaan lopen uit de CC

Zo'n 993 turbo S is de max, maar met de waarde in 't achterhoofd ga je daar niet veel mee rijden en dan is de vraag : kan je je centen niet beter spenderen aan een wagen waar je meer kms mee zal doen en dus meer plezier zal van hebben...

Comment

• rare opmerking

naar mijn weten mis ik niets, maar als er opeens iemand een post plaatst over de annulatie van één van de vetste wagens van het forum is het toch logisch dat er iemand op reageert wat de opvolger gaat zijn? zeker als je weet dat zijn huidige wagen verkocht is en hij toch wel nood zal hebben aan een ander vervoermiddel. al was het een dacia, irfuel zal er zijn redenen voor hebben. We zijn allemaal volwassenen (sommigen hier wel enkel qua leeftijd en niet mentaal), dus moet er toch niet geheimzinnig over gedaan worden.

mijn gedacht.
                    wimoptiek.be op

Comment

• IRFUEL is nu naar DE .
                      Maar mss wil hij de verrasing zelf bekendmaken..hoe zou je zelf zijn ik bedoel daar niets verkeerd mee he

Comment

Staat in de CC. Kweet niet of ik het mag zeggen, dus kga het zo laten
                        Linkje?

Comment

IRFUEL is nu naar DE .
                          Maar mss wil hij de verrasing zelf bekendmaken..hoe zou je zelf zijn ik bedoel daar niets verkeerd mee he
                          Kan je dan misschien PM'en, ben wel benieuwd wat er in de plaats komt!

Comment

Neeneen de gedachten die ik heb hou ik nog wat voor mezelf
                            ik gok op een 993 GT2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Linkje?
                              Idem
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                                ik gok op een 993 GT2
                                Neeneen !! Ik vind de Turbo S de knapste van de 993 reeks

Comment

Neeneen !! Ik vind de Turbo S de knapste van de 993 reeks
                                  959? 550 spyder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                    Idem
                                    Gefünden.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      959? 550 spyder?
                                      959

Dat vind ik nu echt eens een lelijke auto !

Comment

959

Dat vind ik nu echt eens een lelijke auto !
                                        ²²²²²

Comment

• 964

Comment

Working...
                                          X