Mijn vader zijn vorige Porsche was een Porsche 964 Turbo (3.6). Dat was ook een zalige wagen! Zo ene van in Badboys
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn vader zijn vorige Porsche was een Porsche 964 Turbo (3.6). Dat was ook een zalige wagen! Zo ene van in Badboys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenInderdaad - fantastische wagen. Die dingen zijn vandaag de dag veel geld waard.
964 en 993
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn vader zijn vorige Porsche was een Porsche 964 Turbo (3.6). Dat was ook een zalige wagen! Zo ene van in Badboys
zeker in een donkere blauwe kleur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDe onze mag de deur uit maar wel enkel voor dikke prijs. Hij moet zeker niet buiten maar bij een goeie prijs wel. Idem voor de rode fiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe voorkant van de 964 vind ik massa's knapper dan die van de 993.
hij heeft daar veel kosten aan moeten doen of heb ik dit mis ?
of ben ik verkeerd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJep, Wannes had een 964 Turbo.
Kosten mja, heeft heel die wagen dik in orde gebracht....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheDude Bekijk BerichtenMeeste 964 zijn beruchte money pits
Tenminste, wil je die kar in goede conditie houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten@irfuel: zonde. geen probs gehad qua voorschot?
Comment
Comment