Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Ondertussen heb ik ze verkleind ook, want die zijn belachelijk groot

En ik heb de reflectie wel zwart gemaakt

Nu zijn ze iets te klein, en uw zwart is niet zwart genoeg...

Pas dat eens aan? En ook misschien de kleur van de spoiler doorheen de achterruit is iets té zwart, dat moet wat troebeler om realistisch te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
      Iemand een goede site waar ze dergelijke posters verkopen (herdrukt en/of origineel) en die ze opsturen naar België?
      Heerlijke nostalgie naar een tijd wanneer ik nog niet eens bestond ...
      Als je ze echt niet kan vinden kan je het toch altijd nog zelf maken? Tis dan ofc niet the real deal, maar het kan er mee door hé ^^
      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
      Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ik heb er nog aan gedacht maar was te lui.

Je bent wel de reflectie van de linkerspiegel vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Nu zijn ze iets te klein, en uw zwart is niet zwart genoeg...

Pas dat eens aan? En ook misschien de kleur van de spoiler doorheen de achterruit is iets té zwart, dat moet wat troebeler om realistisch te zijn
          Ja Simoni, pas dat eens aan ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Ja Simoni, pas dat eens aan ofzo.
            jejaaa jonges

Comment

jejaaa jonges

Zalig!

Die spiegels doen mij aan vorig model Mondeo denken, net iets te klein...

Comment

• weet iemand soms wat dat zwart bolleke is links boven op de foto?

Comment

• Spiegelafstelling dacht ik.

Comment

• Waaaaaauww

Wtf, rofl, rofl, stfu!!!! wat een knappe Photoshop maak je daar Simoni????

OMG!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                      weet iemand soms wat dat zwart bolleke is links boven op de foto?

Deurslot

De klinkhendel is dat geribbeld zwart stukje waar "salon" over geschreven staat.

Comment

• ah, Merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Check trouwens de stoelen in die kar
                          Zalig toch? Zou ik ook zo doen. Standaardstoelen met verwarming voor gewoon rond te bollen, en één GT3-kuipje om te gaan tracken. Switchen kost hooguit 20 minuten. En zeker als je ziet wat Porsche rekent in optie voor die kuipen, en gelijk ge zegt dat ge die voor veel minder elders kunt krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            weet iemand soms wat dat zwart bolleke is links boven op de foto?

Knappe kleurencombo!!

Comment

• Dikke kar!

Comment

Ondertussen heb ik ze verkleind ook, want die zijn belachelijk groot

Voor mij toch maar liever de blauwe spiegels, maar wel met een neger erin...

en die twee kegeltjes mogen ook weg, dan heb ik een nieuwe desktop...

Comment

Cayman met GT3 voorbumper

Ik vind het precies nogal "lomp" overkomen.
                                  Doet me aan deze denken.

Comment

• Het is vooral onnozel dat je dat luchtrooster voor op de neus hebt terwijl daar helemaal geen radiator zit

Comment

• Hulp nodig!
                                      Men pa zou wat carbon in zijn wagen willen steken. Daarstraks even bij Porsche binnengesprongen voor nazicht, en dan ook een boekje met 't Tequipment gevraagd, de prijslijst hadden ze niet meer, maar we mochten bellen als er vragen waren.
                                      We hadden dan gedacht aan :
                                      interieurpakket carbon= Dit bestaat uit multifuncioneel stuurwiel, pdk keuzehendel en handremgreep.
                                      Sierlijsten dashboard en middenconsole.
                                      In het boekje ziet het er wwel prachtig uit
                                      Heeft iemand toevallig de prijslijst online staan? of zou iemand me deze kunnen doorsturen?
                                      Big thanks!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Dit bestaat uit multifuncioneel stuurwiel, pdk keuzehendel en handremgreep.
                                        Sierlijsten dashboard en middenconsole.
                                        Sta me toe:

Je gaat toch geen stuur in carbon in je auto steken?

Comment

Sta me toe:

Je gaat toch geen stuur in carbon in je auto steken?

Nie mis volgens mij?

Comment

Working...
                                          X