Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
Nie mis volgens mij?
Heb jij mss de prijslijst van Tequipment?
edith: kan jij nog pics trekken van andere carbon-equipments? ik zie dat je sierplaat ook in Carbon is?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSta me toe:
Je gaat toch geen stuur in carbon in je auto steken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenprachtig
Heb jij mss de prijslijst van Tequipment?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat kan toch nooit deftige grip geven?
Grip => alcantara stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vind die carbon-inleg eigelijk niet mis
Peis da ge wel gaat verschieten van de prijs van dat alles, als ik al zie wat dat in optie moet kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMooi is het wel, toch op dat sportstuur hierboven.
Peis da ge wel gaat verschieten van de prijs van dat alles, als ik al zie wat dat in optie moet kosten
Comment
-
Ik heb de duitse gevonden, dus gewoon 2% bijrekenen?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb de duitse gevonden, dus gewoon 2% bijrekenen?
http://www.porsche.com/all/media/pdf...1_2nd_MY09.pdf
Maar bon
Waarschijnlijk zal het verschil in België niet enkel btw zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb de duitse gevonden, dus gewoon 2% bijrekenen?
http://www.porsche.com/all/media/pdf...1_2nd_MY09.pdf
Ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk kom op zo'n 5000-6000 euro carbon op de plekken waar jij het wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn komt er nu een andere uitlaat onder?
Grootste minpunt is dat ze in het weekend gesloten zijn , en in de week is het hier thuis nogal hectisch2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSpreken we nu over het prijsverschil tussen een Carrera en een Carrera S?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten9 op 10 wel , maar nog niet direct .
Grootste minpunt is dat ze in het weekend gesloten zijn , en in de week is het hier thuis nogal hectisch
Comment
Comment