Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAltijd handig, zo'n groentensnijder/schiller die in je wielkas zit verwerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDan is't vrouwtje ook tevree!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar da's idd 't probleem. Lijkt zo steriel, sound is helemaal niet zo knap, en die hyperefficiënte maar "te perfecte" geautomatiseerde schakelbewegingen... 't is ook niet mijnen dada.
Porsche en automaten, 't zal nooit lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
ook toevallig toen was ik net deze aan het vastleggen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenook toevallig toen was ik net deze aan het vastleggen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenmottig eerder appelig groenOorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenzalige endtips
bodykit =>
velgen =>
kleur =>
endtips =>
verlaging =>
enige schoon is de nummerplaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichtenen toch zou ik geen nee zegge moeste ze da voor mijn deur zette..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenook toevallig toen was ik net deze aan het vastleggen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenergste is nog dat het een 996 was omgepimped tot 997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenen als ge moogt kieze tusse da of ne stock?Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenfuck zo ne lelijken auto
ik wil ni weten hoe die eigenaar zijn vrouw eruitziet
Mr Drift
Comment
Comment