Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenProper gewassen geweest !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenketketketketketketketketketketketket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenProper gewassen geweest !
Comment
-
ik ben geen fan, ziet er zo wa "RICER" uit ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDit is officieel, samen met de RS2 van Simoni, de knapste kar van het forum
Comment
-
993's zijn superknap, maar ik vind b.v. die velgen - ook al zijn ze origineel en specifiek voor de S - verschrikkelijk lelijk. Geen diepte n 't design, geen verschil v/a, komen te simpel over, ze lijken gewoonweg niet bij de auto te passen. De kleren maken de man, wel de velgen maken de auto. Is uiteraard persoonlijk maar zet die op andere velgen en die wordt meteen superyummie. Ik denk aan de 3-delige Speedlines van de 993 RS/GT2, of aan 3-delige BBS Rennsports.
Comment
-
Porsche wil miljardenlening van Duitse staatsbank
Autofabrikant Porsche, die zwaar in de schulden zit, zou via een kredietlijn van 1,75 miljard euro bij de Duitse staatsbank KfW zijn financieringstekort willen opvangen. Dat maakte een woordvoerder van Porsche vandaag bekend.
Er is nog geen officiële aanvraag ingediend. Het is evenmin duidelijk wanneer de KfW het licht op groen zal zetten. De woordvoerder ontkende dat het gaat om "staatssteun".
Verschillende banken
De autobouwer staat al weken onder druk om zijn financiële situatie op te krikken. Porsche onderhandelde met verschillende banken over een financiering van alles samen 12,5 miljard euro. Einde maart werd pas op het laatste nippertje een oplossing gevonden voor 10 miljard euro, terwijl eind mei de Bank of Tokio 750 miljoen euro toestopte.
Het resterende 1,75 miljard zou Porsche nu gaan zoeken bij de Duitse staatsbank. De autobouwer heeft het geld nodig om zijn lopende operaties te financieren.
Fusie met VW
Intussen onderhandelt Porsche over een fusie met VW. De gesprekken daarover lopen nog, maar de hoge schuldenberg van Porsche weegt op zijn onderhandelingspositie. (dpa/bloomberg/ka)
03/06/09 15u53 De Morgen
Comment
-
Of ook : hoe snel het kan verkeren...
Bij ons op toilet ligt een stapel oude magazines, Flair en TV Familie voor de meiskes, en AutoGids en AMS en SportAuto voor de mannekes. Tijdens een gedegen ontlastingssessie van menige minuten, nog niet zo heel lang geleden, zak ik in één van die auto automagazines te bladeren en kwam ik een artikel tegen over de gigantische lonen van de concernchefs, met Wendelin Wiedeking aan de kop, met een verdienste van meer dan 10 miljoen euro voor 2007
En nu...
Comment
-
Mja, ze hebben ook bakken VW-aandelen gekocht, wellicht gefinancierd, en nu er minder omzet is... typisch geval van de hele crisis : zolang het goed gaat, kan het niet op, maar als de inkomstenstroom mindert komen er liquiditeitsproblemen.
Ik beklaag de mensen die nu moeten inleveren maar die de voorbije jaren geleend hebben, ervan uit gaande dat hun inkomen stabiel zou blijven. Moet ongetwijfeld nog koopjes opleveren op de huizen- en automarkt.
Comment
-
Zeer zeker, ik zit op vinkenslag. Heb al redelijk wat openbare verkopen gedaan, nog niet écht "batjes" gezien, wel toewijzingen aan lage prijzen (tot 1/3e onder wat een vergelijkbaar pand qua vraagprijs zou gaan ... maar de vraagprijzen liggen nog vaak te hoog), maar dat gaat nog komen. Wel al enkele verkopen bijgewoond waar ik - mochten we nu 3-5 maand verder zijn - gerust nog een paar duizend EUR meer zou op geboden hebben, maar die zijn ingehouden. Ondertussen is één van die huizen (in Kalken) terug online te koop, voor een vraagprijs die 125.000 EUR hoger ligt dan het hoogste bod op de openbare verkoop. Mémé draait zich om in haar graf, peizek.
Comment
Comment