Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Of ook : hoe snel het kan verkeren...

Bij ons op toilet ligt een stapel oude magazines, Flair en TV Familie voor de meiskes, en AutoGids en AMS en SportAuto voor de mannekes. Tijdens een gedegen ontlastingssessie van menige minuten, nog niet zo heel lang geleden, zak ik in één van die auto automagazines te bladeren en kwam ik een artikel tegen over de gigantische lonen van de concernchefs, met Wendelin Wiedeking aan de kop, met een verdienste van meer dan 10 miljoen euro voor 2007

En nu...
    +€70.000.000 dacht ik, nog zotter dus.

Ze hebben zich te groot binnengekocht bij VW.
    Beetje als Fortis en Amro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Of ook : hoe snel het kan verkeren...

Bij ons op toilet ligt een stapel oude magazines, Flair en TV Familie voor de meiskes, en AutoGids en AMS en SportAuto voor de mannekes. Tijdens een gedegen ontlastingssessie van menige minuten, nog niet zo heel lang geleden, zak ik in één van die auto automagazines te bladeren en kwam ik een artikel tegen over de gigantische lonen van de concernchefs, met Wendelin Wiedeking aan de kop, met een verdienste van meer dan 10 miljoen euro voor 2007

En nu...
      Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      +€70.000.000 dacht ik, nog zotter dus.

Ze hebben zich te groot binnengekocht bij VW.
      Beetje als Fortis en Amro

Er zit een heel verhaal achter dat gigantische loon van die topman en (ik weet het niet meer precies) maar is zeker meer dan verdiend.

Hij heeft goed onderhandeld en plukt daar de vruchten van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        Er zit een heel verhaal achter dat gigantische loon van die topman en (ik weet het niet meer precies) maar is zeker meer dan verdiend.

Hij heeft goed onderhandeld en plukt daar de vruchten van.
        Hij heeft Porsche uit de rode cijfers gehaald en er een zeer winstgevende merknaam van gemaakt, dus inderdaad verdiend. Hij betaalt ook gewoon zijn belastingen en niet via belastingsparadijzen,...

Maar ze hebben zichzelf voorbijgelopen met VW.

Comment

• Porsche wil vw kopen en laatst wilde vw porsche ook kopen. Dat ze dan gewoon fuseren ipv dat de een baas wordt van de ander, maar er wel hard voor moet lijden. Volgens mij is het voor een deel koppigheid bij de topmannen, wat niet zou mogen.

Dat porsche zo veel winst had kwam ook door zijn aandelenstrategie, in een bepaald jaar hadden ze 6 keer meer winst uit hun aandelenportefeuille dan van hun auto's. Maar die winst is ook op een erg discutabele manier bekomen. Dat het dan het jaar nadien minder goed gaat met de winst is logisch.

Comment

• Ik volg het niet meer echt maar porsche was toch bezig met aandelen te kopen, bereiken een bepaald punt en moesten daardoor meer kopen (of iets in die trant) en nu wilden ze VW overnemen.

Maar VW heeft toch nooit de intentie gehad om porsche over te nemen, ze hadden nu laatst enkel de ''mogelijkheid'' gekregen om dit wel te doen omdat porsche met die schulden en zo zit. Een fusie lijkt me redelijk belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Een fusie lijkt me redelijk belachelijk.
              Hoezo?

Comment

• Heu!? Tot 2 jaar geleden was Porsche toch nog één van de beste autoproducenten van de wereld? En nu zit het plots zo in de problemen of wat? Hoe kan dat nu?

Comment

• wat foto's:
                  Met die rechtse heb ik meegereden.. CRAZY!

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Deze was bangelijk!
                      Deze velgen worden het in de winter:

Comment

• Ja er staat toch om dat porsche al die schulden heeft, nu is het interessant voor VW.

En een fusie brengt van alle rompslomp met zich mee.

Comment

• Hoeveel GT3's zijn er eigenlijk in België? Toch wel een 100 tal of niet?

Comment

• Prachtig in deze kleur Kent iemand de naam ervan?

Comment

• Idd sublieme kleur. Maar past niet echt op die auto vind ik.

Comment

• Jammer genoeg geen GT3.. Softlederen standaardzetels.

Wel een knappe kleur.
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Idd sublieme kleur. Maar past niet echt op die auto vind ik.
                                  Valt wel mee vind ik, maar ik had wel een zwart interieur genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Jammer genoeg geen GT3.. Softlederen standaardzetels.

Wel een knappe kleur.
                                    I know.

Aero-kit zeker?

Comment

• hoe heet die sportuitlaten fabriek in België? ik kan er niet opkomen
                                      Iemand hier op 't forum heeft het op zijn 997 S cabrio

Comment

• Bedoel je Europipe?

Comment

Working...
                                        X