Photoshop van Gregory:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa . Zelfs als je met 20 over een drempel gaat krijg je zo'n schrapend geluid.
Is dit normaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat is wrs dat rubberen stripje onderaan de bumper, dient daarvoor.. veel autos hebben dat en schrapen doet het sowieso
Want als we met het raampje open rijden is het toch duidelijk hoorbaar met de ramen toe ook eigenlijk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIdd, laat die tips voor wat het is.. vind ze ook niet echt knap en belachelijk duur.
De Porsche staat vooral te hoog, en dat heeft een veel grotere impact om de looks dan een stel uitlaatsierstukken.
Vergeet niet dat je dan ook serieuze compromissen gaat sluiten met betrekking tot rijgemak. Je moet veel meer opletten bij opritten/hellingen/verkeersdrempels etc. Een Porsche is geen BMW he, die neus steekt een stuk verder uit (1.34m vanaf de vooras tot de voorkant van de neus).
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenSchraapt nochtans al genoeg met al onze slechte wegen en verkeersheuvels.
Hopelijk is dat liftsysteem van de GT3 binnenkort ook beschikbaar op de andere modellen...
Cargraphic heeft een systeem, en Techart heeft zelfs een systeem dat gewoon 99% hetzelfde is als dat van de GT3. Wel kostelijk natuurlijk. We spreken over bijna 5K ex btw voor een Bilstein PSS9 + Cargraphic airlift. airlift alleen is al 2.5K ex.
Van Techart weet ik geen prijzen, maar als ik me niet vergis is hun systeem nog duurder (maar wel sneller)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDie uitlaten vind ik echt zo lelijk .
Gewone dubbele uitlaten, of nog best van al de standaard brede tips houden.
Comment
-
respect om te gaan tracke in de regen me ne carrera gt
(en respect voor de fotograaf natuurlijk, schoon foto's!)
Comment
Comment