Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Photoshop van Gregory:
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Waarom zou je dat aanpassen? Standaard Carrera-tips zijn net zo mooi...

Ik zou eerder een verlaging promoten bij de papa

Comment

• Idd, laat die tips voor wat het is.. vind ze ook niet echt knap en belachelijk duur.

De Porsche staat vooral te hoog, en dat heeft een veel grotere impact om de looks dan een stel uitlaatsierstukken.

Comment

• Schraapt nochtans al genoeg met al onze slechte wegen en verkeersheuvels.

Hopelijk is dat liftsysteem van de GT3 binnenkort ook beschikbaar op de andere modellen...

Comment

• Ja . Zelfs als je met 20 over een drempel gaat krijg je zo'n schrapend geluid.
            Is dit normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Ja . Zelfs als je met 20 over een drempel gaat krijg je zo'n schrapend geluid.
              Is dit normaal?
              Dat is wrs dat rubberen stripje onderaan de bumper, dient daarvoor.. veel autos hebben dat en schrapen doet het sowieso

Comment

• Jammer genoeg wel.

Hier in de buurt liggen enkele verkeersdrempels waarop de Mount Everest jaloers op is, dus moet ik omrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Dat is wrs dat rubberen stripje onderaan de bumper, dient daarvoor.. veel autos hebben dat en schrapen doet het sowieso
                  Men pa wou hiervoor naar de garage gaan, is dus nutteloos?
                  Want als we met het raampje open rijden is het toch duidelijk hoorbaar met de ramen toe ook eigenlijk

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Deze vind ik al beter geslaagd, heeft wel iets vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Idd, laat die tips voor wat het is.. vind ze ook niet echt knap en belachelijk duur.

De Porsche staat vooral te hoog, en dat heeft een veel grotere impact om de looks dan een stel uitlaatsierstukken.

Vergeet niet dat je dan ook serieuze compromissen gaat sluiten met betrekking tot rijgemak. Je moet veel meer opletten bij opritten/hellingen/verkeersdrempels etc. Een Porsche is geen BMW he, die neus steekt een stuk verder uit (1.34m vanaf de vooras tot de voorkant van de neus).

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Schraapt nochtans al genoeg met al onze slechte wegen en verkeersheuvels.

Hopelijk is dat liftsysteem van de GT3 binnenkort ook beschikbaar op de andere modellen...
                        Kan je krijgen.
                        Cargraphic heeft een systeem, en Techart heeft zelfs een systeem dat gewoon 99% hetzelfde is als dat van de GT3. Wel kostelijk natuurlijk. We spreken over bijna 5K ex btw voor een Bilstein PSS9 + Cargraphic airlift. airlift alleen is al 2.5K ex.
                        Van Techart weet ik geen prijzen, maar als ik me niet vergis is hun systeem nog duurder (maar wel sneller)

Comment

• Die uitlaten vind ik echt zo lelijk .

Gewone dubbele uitlaten, of nog best van al de standaard brede tips houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Die uitlaten vind ik echt zo lelijk .

Gewone dubbele uitlaten, of nog best van al de standaard brede tips houden.
                            ik zou ook de standaard der op laten, heeft meer klasse
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Zal nog eens wat Porsche fotokes posten die ik gemaakt heb

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• respect om te gaan tracke in de regen me ne carrera gt

(en respect voor de fotograaf natuurlijk, schoon foto's!)
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Da's mijn kot Thnx!

Heb je die bovenste ook in kleur? Dat Z-W is mijn ding niet en de foto lijkt mij wel ruig ..
                                          Heb je soms de paarse Twingo RS of de zwarte M3 CSL?

Comment

Working...
                                          X