Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Echt compleet pal erop (geen millimeterke scheef), scherpte is prachtig, de nabewerking adds to it, ..

Miljaar. Wat een pic!
    De kwaliteiten van Denniske zijn gekend, en het is dteeds een plezier om naar zijn beelden te kijken, veel respect (zeker op die leeftijd, amai, die gast moet daar verder mee gaan!!)

Maar: ik denk dat we eens aan Denniske moeten vragen welke bewerkingen er (eerlijk!) op die foto gemaakt zijn. Het rechttrekken, het verscherpen, de DOF wijzigen, verdonkeren op de achtergrond ed zijn kleine zaken die een foto altijd dat ietsje meer geven, laat hem op die vorige werken en hij zal er ook een stuk knapper uitzien.

Comment

• jep, sorry dat ik niet zo'n gear en kennis over fotografie heb als Dennis en dat ik niet op dezelfde plek stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
        jep, sorry dat ik niet zo'n gear en kennis over fotografie heb als Dennis en dat ik niet op dezelfde plek stond.
        tja .
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

jep, sorry dat ik niet zo'n gear en kennis over fotografie heb als Dennis en dat ik niet op dezelfde plek stond.
          En terecht dat je je excuseert!

Comment

• Ik ken niks van fotografie, hè, ik zie gewoon een foto en ik vind 'm mooi, lelijk, superknap of zozo. Ik herken wel (sommige) nabewerkingen, maar als dat niet overdreven is, stoort me dat geenszins. 't Is het resultaat dat telt. Die overdreven HDR-toestanden vind ik b.v. pokkelelijk (ik krijg daar bij momenten koppijn van), maar bovenstaande pic vind ik gigantisch knap. En was 't iemand anders geweest die die foto hier neerpootte, 'k ging hetzelfde gezegd hebben.

Comment

Ik ken niks van fotografie, hè, ik zie gewoon een foto en ik vind 'm mooi, lelijk, superknap of zozo. Ik herken wel (sommige) nabewerkingen, maar als dat niet overdreven is, stoort me dat geenszins. 't Is het resultaat dat telt. Die overdreven HDR-toestanden vind ik b.v. pokkelelijk (ik krijg daar bij momenten koppijn van), maar bovenstaande pic vind ik gigantisch knap. En was 't iemand anders geweest die die foto hier neerpootte, 'k ging hetzelfde gezegd hebben.
              Denniske wordt voortgetrokken op het forum!

Comment

• Zou je misschien even het (onbewerkte) origineel willen posten Dennis? Dan zien we hoeveel uren Photoshop in die foto zitten.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen nabewerkingen hoor. Integendeel zelfs, indien ze zoals op bovenstaande foto een nuttige bijdrage leveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Denniske wordt voortgetrokken op het forum!
                  Hopelijk in verticale richting, dat 'ie nog wat groeit !!

Comment

Hopelijk in verticale richting, dat 'ie nog wat groeit !!
                    "voort" is per definitie horizontaal, hij zal er hoogstens wat van verdikken

Comment

• Belangrijkste is het eindresultaat! Of dit al dan niet bewerkt is of niet! Een goede fotograaf moet de dag van vandaag ook skils hebben op Photoshop vlak.

Weet er iemand die site met tutorials over auto fotografie?

Comment

Zo goed als iedereen zal dan zo'n pic nemen :

Maar Denniske? Die neemt uit de losse pols zo'n pic.

Echt compleet pal erop (geen millimeterke scheef), scherpte is prachtig, de nabewerking adds to it, ..
                        ah ja want ze zijn op dezelfde plek genomen

Comment

• de foto van dennis lijkt me wel meer "behandeld" te zijn met programma's dan de andere. en zijn gerief zal ook duurder zijn vrees ik.

maar 't zijn beiden knappe foto's, van wagens die gerust op mijne oprit mogen komen staan.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            "voort" is per definitie horizontaal, hij zal er hoogstens wat van verdikken
                            Als de Goden (die zitten daarboven op hunne Olympus) (en nu één of andere fotograaf-geek hier : "jamaar Denniske heeft ne Canon, gene Olympus!" ) "voort"trekken, dan kan dat toch ook verticaal? Die kijken van boven naar beneden!

Comment

Als de Goden (die zitten daarboven op hunne Olympus) (en nu één of andere fotograaf-geek hier : "jamaar Denniske heeft ne Canon, gene Olympus!" ) "voort"trekken, dan kan dat toch ook verticaal? Die kijken van boven naar beneden!
                              Dan zouden ze zeggen "we gaan hem omhoogtrekken", die mannen staan bekend om hun correct taalgebruik

Comment

• Ik weet dat ik lang niet zo goed ben als Dennis hoor.
                                Maar ik denk wel dat ik met gear zoals hij, ook betere -lees: scherpere- foto's kan maken.

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                Belangrijkste is het eindresultaat! Of dit al dan niet bewerkt is of niet! Een goede fotograaf moet de dag van vandaag ook skils hebben op Photoshop vlak.

Weet er iemand die site met tutorials over auto fotografie?
                                bedoel je deze?
                                An extensive collection of articles, tutorials and tips to make automotive photographs easy. From beginner to advanced, we explain how to photograph cars like the professionals.

Comment

• Comment

• Daarnet met men pa nog een ritje gaan doen met de P
                                    en wat zitten spelen met de PDK.
                                    Als je met de flippers werkt schakelen ze na 8seconden als je ze niet aanraakt terug in automatisch.. bijzonder lastig.
                                    Nu de pook eens in M gezet, en dan heb je dat niet.
                                    Wat een fun! Even plaats tussen je voorligger laten, terugschakelen naar 2 en gas erop! schitterend: En ie schakelt zo snel op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Daarnet met men pa nog een ritje gaan doen met de P
                                      Als je met de flippers werkt schakelen ze na 8seconden als je ze niet aanraakt terug in automatisch.. bijzonder lastig.
                                      Wat een fun! Even plaats tussen je voorligger laten, terugschakelen naar 2 en gas erop! schitterend: En ie schakelt zo snel op!
                                      kheb hem vanmorgend nog aant school zien staan.

Comment

kheb hem vanmorgend nog aant school zien staan.
                                        klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Daarnet met men pa nog een ritje gaan doen met de P
                                          hebde de lauchcontrol nu al nekeer gebruikt?
                                          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                          X