Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBanden lijden er wel enorm onder...
En of je nu vlot vertrekt aan de lichten of launch-control.. het belast altijd wel de banden he .
Zolang je PSM niet af zet, spinnen de banden niet2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichteneen "goede baan" zoeken he
En of je nu vlot vertrekt aan de lichten of launch-control.. het belast altijd wel de banden he .
Zolang je PSM niet af zet, spinnen de banden niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenals je de PSM afzet wel . voor de show
maar met PSM aan zonder wielspin.
Heb ik horen zeggen he
mss daarmee toch maar ff wachten tot de banden vervangen moeten worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBwa bandenspin zal wel niet heftig zijn denk ik
Als je hem hebt gingen we photoshoot houden van de C4S he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenals je de PSM afzet wel . voor de show
maar met PSM aan zonder wielspin.
Heb ik horen zeggen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenInderdaad PSM aan is geen wielspin. PSM af daartegen En dan gewoon in M zetten zodat hem in toeren blijft Krijg je hem zonder probleem gedraaid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenbestelling van men moeder gaat er exact als deze uit zien (maar dan nog met PSE):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzou da bij nen 4S ook lukken?
Dankzij de pdk is hij ook een achterwieler ofzoiets even opzoeken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Porsche PDK is de razendsnelle gerobotiseerde handbak met twee koppelingen. Dat klinkt al high-tech, maar een 911 Carrera4 met PDK kent nog een trucje.
De jongens van Garage 419 kregen van Porsche te horen dat de voorwielaandrijving is uit te schakelen door de parkeer-rem één tandje omhoog te zetten. Als je dat doet, wordt de Carrera4 in feite een Carrera2 en kun je donuts draaien en powersliden tot je een ons weegt. Zou Porsche dan ook onderkennen dat een 911 eigenlijk helemaal geen vierwielaandrijving nodig heeft?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDie kleur vind ik niks voor een cabrio, de velgen ook niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBron?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtengoogle gaf dit: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...ving-uitzetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhaha, graag gedaan
als het van mij had afgehangen had wa specialer gemogen, maar aangezien deze wagen de daily van men moeder wordt en enige discretie noodzakelijk is (beroepshalve), is het deze "saaie" kleurencombo geworden
Comment
-
momenteel zijn we aan het denken op een speedart bodykit te laten installeren
http://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=203280&VS=1
hoewel ik denk da als puntje bij paaltje komt de kans klein is dat er iets van in huis komt
Comment
Comment