Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kvind het té
    Dan vind ik Techart subtieler.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• de kans dat het er ooit echt van komt is minder dan 10%, gene stress
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
        lastig kan ik daar ni van worden, iedereen heeft zijn eigen smaak

als het van mij had afgehangen had wa specialer gemogen, maar aangezien deze wagen de daily van men moeder wordt en enige discretie noodzakelijk is (beroepshalve), is het deze "saaie" kleurencombo geworden
        zou ook wat stroken hiermee niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
          zou ook wat stroken hiermee niet?
          goh, het gaat em vooral om het "zie is wa voor nen bak ik heb" gehalte, dus liever ne meteor grijze turbo da ne oranje carrera 4S
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Chassis:
              sport springs
              performance-kit V
              tyre pressure kit

Engine:
              Power Kit TA 097 / T1
              Power upgrade approx. 36kW / 50 hp 100Nm (normal 720Nm/sport 780Nm)
              Base 3,6l, 353kW / 480hp (normal 620Nm/sport 680Nm)
              bestehend aus:
              - sport air-filter
              - carbon engine-styling kit
              - manifold
              - ECU 097/T1 (in exchange for standard)
              Exhaust system exhaust tailpipes in chrome – TECHART Design
              145,900.00 €

zo zalig

Comment

• Bij P antwerpen vragen ze voor een nieuwe 997 Turbo cab
                Netto Prijs: 165552.20€
                Ook al is het een nieuwe cabrio, ik zou het wel weten hoor Techart
                edith: op die 997 Techart staan maar 50 km's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                  Bij P antwerpen vragen ze voor een nieuwe 997 Turbo cab
                  Netto Prijs: 165552.20€
                  Ook al is het een nieuwe cabrio, ik zou het wel weten hoor Techart
                  edith: op die 997 Techart staan maar 50 km's
                  die van P antwerpen zijn dan ook janetten
                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

als je de PSM afzet wel . voor de show
                    maar met PSM aan zonder wielspin.
                    Heb ik horen zeggen he
                    Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                    die van P antwerpen zijn dan ook janetten
                    Er is maar één garage: RS Motors

Comment

Porsche PDK is de razendsnelle gerobotiseerde handbak met twee koppelingen. Dat klinkt al high-tech, maar een 911 Carrera4 met PDK kent nog een trucje.

De jongens van Garage 419 kregen van Porsche te horen dat de voorwielaandrijving is uit te schakelen door de parkeer-rem één tandje omhoog te zetten. Als je dat doet, wordt de Carrera4 in feite een Carrera2 en kun je donuts draaien en powersliden tot je een ons weegt. Zou Porsche dan ook onderkennen dat een 911 eigenlijk helemaal geen vierwielaandrijving nodig heeft?
                      Handrem één klikje omhoog is al bij menig Porsche de (enige) manier om het ESP volledig te deactiveren. Dat je zo ook de aandrijving op de voorwielen kan uitschakelen, is 't eerste wat ik ervan hoor.

Als dat waar is ... dan zou dat de max zijn.

Comment

• Meen mij daar ook iets van te herinneren van die voorwielaandrijving uit te zetten... Dacht zelfs dat er daar een filmpje vanop YouTube stond.

Eerst verder blokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Meen mij daar ook iets van te herinneren van die voorwielaandrijving uit te zetten... Dacht zelfs dat er daar een filmpje vanop YouTube stond.

Eerst verder blokken
                          filmke staat hier een paar pagina's terug
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Kan dit ook bij een 997.1 zonder PDK?
                            Nee.

Die heeft trouwens een heel ander systeem van verdeling tussen de voor- en de achteras.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Handrem één klikje omhoog is al bij menig Porsche de (enige) manier om het ESP volledig te deactiveren. Dat je zo ook de aandrijving op de voorwielen kan uitschakelen, is 't eerste wat ik ervan hoor.

Als dat waar is ... dan zou dat de max zijn.
                              Heb ik ook al ergens gelezen of gehoord. Maar enkel bij de PDK dacht ik ...

Comment

• Tsk. Gaan ze nu ook nog op die manier 'es de manuele bak (= de enige echte versnellingsbak voor spirited drives) benadelen.

Me dunkt dat chippers daar misschien wel raad mee weten. Da's duidelijk een programmeringsdink, dus dan moet dat te kopiëren vallen op een manuele, right?

In that case zou ik wel een Carrera 4S overwegen. Gesteld dat je van die lelijke rode streep af kan achteraan. Lijkt me zalig.

Comment

als het van mij had afgehangen had wa specialer gemogen, maar aangezien deze wagen de daily van men moeder wordt en enige discretie noodzakelijk is (beroepshalve), is het deze "saaie" kleurencombo geworden
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                  momenteel zijn we aan het denken op een speedart bodykit te laten installeren

http://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=203280&VS=1

hoewel ik denk da als puntje bij paaltje komt de kans klein is dat er iets van in huis komt
                                  Discretie vereist, maar daarna overwegen om een bodykit te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Discretie vereist, maar daarna overwegen om een bodykit te kopen
                                    ma wel ne meteor grijze bodykit eh
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

ma wel ne meteor grijze bodykit eh
                                      Denkt ge dat ze een meteor grijze porsche niet gaan zien en een zwarte wel?

Comment

• Geen sperdiff. ; zo clean
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Denkt ge dat ze een meteor grijze porsche niet gaan zien en een zwarte wel?
                                          ik heb het al eens probere uit te leggen. Uit beroepswege kan ze zich zo een voiture betalen maar om niemand de ogen uit te steken en een zekere geloofwaardigheid te behouden wilt ze het "pooiergehalte" ni te hoog leggen. Daarmee da ze een subtieler/saaier kleurke heeft genomen.

Ik krijg het precies ni goe uitgelegd ma ze zou idd eerder ne zwarte turbo nemen dan nen oranje 2/2S/4/4S...
                                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                                          X