Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lastig kan ik daar ni van worden, iedereen heeft zijn eigen smaak
als het van mij had afgehangen had wa specialer gemogen, maar aangezien deze wagen de daily van men moeder wordt en enige discretie noodzakelijk is (beroepshalve), is het deze "saaie" kleurencombo geworden
Bij P antwerpen vragen ze voor een nieuwe 997 Turbo cab
Netto Prijs: 165552.20€
Ook al is het een nieuwe cabrio, ik zou het wel weten hoor Techart
edith: op die 997 Techart staan maar 50 km's
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Bij P antwerpen vragen ze voor een nieuwe 997 Turbo cab
Netto Prijs: 165552.20€
Ook al is het een nieuwe cabrio, ik zou het wel weten hoor Techart
edith: op die 997 Techart staan maar 50 km's
Porsche PDK is de razendsnelle gerobotiseerde handbak met twee koppelingen. Dat klinkt al high-tech, maar een 911 Carrera4 met PDK kent nog een trucje.
De jongens van Garage 419 kregen van Porsche te horen dat de voorwielaandrijving is uit te schakelen door de parkeer-rem één tandje omhoog te zetten. Als je dat doet, wordt de Carrera4 in feite een Carrera2 en kun je donuts draaien en powersliden tot je een ons weegt. Zou Porsche dan ook onderkennen dat een 911 eigenlijk helemaal geen vierwielaandrijving nodig heeft?
Handrem één klikje omhoog is al bij menig Porsche de (enige) manier om het ESP volledig te deactiveren. Dat je zo ook de aandrijving op de voorwielen kan uitschakelen, is 't eerste wat ik ervan hoor.
Handrem één klikje omhoog is al bij menig Porsche de (enige) manier om het ESP volledig te deactiveren. Dat je zo ook de aandrijving op de voorwielen kan uitschakelen, is 't eerste wat ik ervan hoor.
Als dat waar is ... dan zou dat de max zijn.
Heb ik ook al ergens gelezen of gehoord. Maar enkel bij de PDK dacht ik ...
Tsk. Gaan ze nu ook nog op die manier 'es de manuele bak (= de enige echte versnellingsbak voor spirited drives) benadelen.
Me dunkt dat chippers daar misschien wel raad mee weten. Da's duidelijk een programmeringsdink, dus dan moet dat te kopiëren vallen op een manuele, right?
In that case zou ik wel een Carrera 4S overwegen. Gesteld dat je van die lelijke rode streep af kan achteraan. Lijkt me zalig.
als het van mij had afgehangen had wa specialer gemogen, maar aangezien deze wagen de daily van men moeder wordt en enige discretie noodzakelijk is (beroepshalve), is het deze "saaie" kleurencombo geworden
Denkt ge dat ze een meteor grijze porsche niet gaan zien en een zwarte wel?
ik heb het al eens probere uit te leggen. Uit beroepswege kan ze zich zo een voiture betalen maar om niemand de ogen uit te steken en een zekere geloofwaardigheid te behouden wilt ze het "pooiergehalte" ni te hoog leggen. Daarmee da ze een subtieler/saaier kleurke heeft genomen.
Ik krijg het precies ni goe uitgelegd ma ze zou idd eerder ne zwarte turbo nemen dan nen oranje 2/2S/4/4S...
Comment