Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
    ik heb het al eens probere uit te leggen. Uit beroepswege kan ze zich zo een voiture betalen maar om niemand de ogen uit te steken en een zekere geloofwaardigheid te behouden wilt ze het "pooiergehalte" ni te hoog leggen. Daarmee da ze een subtieler/saaier kleurke heeft genomen.

Ik krijg het precies ni goe uitgelegd ma ze zou idd eerder ne zwarte turbo nemen dan nen oranje 2/2S/4/4S...
    Akkoord, maar een bodykit heeft juist EXTRA pimpgehalte, snap je dat dan niet ? Hence my reaction...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Akkoord, maar een bodykit heeft juist EXTRA pimpgehalte, snap je dat dan niet ? Hence my reaction...
      ja daar hebt ge een punt, ma de bedoeling zou zijn om het subtiel te houden, geen chrome velgen, gewoon een spoilerke vanachter (vooral dan om de lijn met het dak open te verbeteren)
      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Dan zou ik langstgaan bij Sportec
        Als je wil , ik heb de prijslijsten hier liggen.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ja daar hebt ge een punt, ma de bedoeling zou zijn om het subtiel te houden, geen chrome velgen, gewoon een spoilerke vanachter (vooral dan om de lijn met het dak open te verbeteren)
          Ge wilt het tegenovergestelde van pimp, maar helaas is dat saai?

no offence , het blijft een mooie wagen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Ge wilt het tegenovergestelde van pimp, maar helaas is dat saai?

no offence , het blijft een mooie wagen hoor
            gij waart op de vorige pagina der nog op aant afgeven

en ik besef da het allemaal wa raar over komt maar iedereen hier thuis vindt ne carrera open allesbehalve moeders mooiste, nen turbo daarentegen... Dieje spoiler maakt de lijn terug "af" dermee da we aftermarket ne spoiler overwegen (en om dan ook af te zijn van dieje fugly rooie band)
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Dan zou ik langstgaan bij Sportec
              Als je wil , ik heb de prijslijsten hier liggen.
              die moogt ge altijd nekeer doorsture, ist papier of digitaal?
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

en ik besef da het allemaal wa raar over komt maar iedereen hier thuis vindt ne carrera open allesbehalve moeders mooiste, nen turbo daarentegen... Dieje spoiler maakt de lijn terug "af" dermee da we aftermarket ne spoiler overwegen (en om dan ook af te zijn van dieje fugly rooie band)
                haha ja, ik heb dat zakelijke nooit echt begrepen.

Ik vind een carrera cabrio trouwens wel een mooie lijn hebben. Vooral in profiel

Comment

Hier nog een type spoiler voor de 997, ook redelijk discreet.

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

die moogt ge altijd nekeer doorsture, ist papier of digitaal?
                    digitaal

Comment

• Jonge dame kan het gaspedaal in de 997 GT2 wel vinden!

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• meer moet dat niet zijn voor mij

Comment

• alé, rap tevreden gij..

Comment

alé, rap tevreden gij..
                            ja he

feit is dat ik hier zeer veel reakties lees en zelfs een "gewone" Porsche 997 is voor velen al niet meer genoeg ...
                            het moet een GT2 zijn met alle mogelijke opties erop ,

hey , zelfs met een mooie Porsche 996 zou ik al zeer content zijn

Comment

digitaal
                              dan moogt ge mij da altijd nekeer mailen (msn adres)
                              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                ja he

feit is dat ik hier zeer veel reakties lees en zelfs een "gewone" Porsche 997 is voor velen al niet meer genoeg ...
                                het moet een GT2 zijn met alle mogelijke opties erop ,

hey , zelfs met een mooie Porsche 996 zou ik al zeer content zijn
                                Met ALLE respect.. maar als je dan ziet met wat zij rijden en dan zitten te zagen pff een gewone Carrera of pff ne Cayman..
                                Ik heb niets tegen mensen die met een normale wagen rijden, iedereen koopt naar zijn kunnen, maar als ze dan zo'n commentaar geven
                                nogmaals n/o naar iemand van dit forum

Comment

Met ALLE respect.. maar als je dan ziet met wat zij rijden en dan zitten te zagen pff een gewone Carrera of pff ne Cayman..
                                  Ik heb niets tegen mensen die met een normale wagen rijden, iedereen koopt naar zijn kunnen, maar als ze dan zo'n commentaar geven
                                  nogmaals n/o naar iemand van dit forum

groot gelijk Alexx

ik ben zeker dat moest ik een gewone 996 kopen dat er veel zullen zijn die hem niet mooi zullen vinden want een 996 is een "lelijke" Porsche , maar ik veeg daar mijn ...... aan hoor .

Comment

• 't is en blijft een Porsche, 't rijdt voortreffend, en 't geluid is fantastisch.
                                    Op cars and Coffee, Roger zijn 996 had PSE, man das LUIIIID !! :o ni normaal echt
                                    En Porsche... 't blijft iets apart he
                                    Ik kijk ernaar uit wanneer jij een P koopt Toerke, 't is echt wel uwen droom he!

Comment

• 996 + PSE is nog altijd een droomcombinatie voor mij!

Comment

• Interieur van een tweedehands 996 is meestal wel niet alles.

Comment

• rrrrrrrrrrood
                                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

chance da'k nu geen geld vrij heb

Comment

Working...
                                          X