Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAkkoord, maar een bodykit heeft juist EXTRA pimpgehalte, snap je dat dan niet ? Hence my reaction...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenja daar hebt ge een punt, ma de bedoeling zou zijn om het subtiel te houden, geen chrome velgen, gewoon een spoilerke vanachter (vooral dan om de lijn met het dak open te verbeteren)
no offence , het blijft een mooie wagen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe wilt het tegenovergestelde van pimp, maar helaas is dat saai?
no offence , het blijft een mooie wagen hoor
en ik besef da het allemaal wa raar over komt maar iedereen hier thuis vindt ne carrera open allesbehalve moeders mooiste, nen turbo daarentegen... Dieje spoiler maakt de lijn terug "af" dermee da we aftermarket ne spoiler overwegen (en om dan ook af te zijn van dieje fugly rooie band)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDan zou ik langstgaan bij Sportec
Als je wil , ik heb de prijslijsten hier liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtengij waart op de vorige pagina der nog op aant afgeven
en ik besef da het allemaal wa raar over komt maar iedereen hier thuis vindt ne carrera open allesbehalve moeders mooiste, nen turbo daarentegen... Dieje spoiler maakt de lijn terug "af" dermee da we aftermarket ne spoiler overwegen (en om dan ook af te zijn van dieje fugly rooie band)
Ik vind een carrera cabrio trouwens wel een mooie lijn hebben. Vooral in profiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtengij waart op de vorige pagina der nog op aant afgeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtendie moogt ge altijd nekeer doorsture, ist papier of digitaal?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenalé, rap tevreden gij..
feit is dat ik hier zeer veel reakties lees en zelfs een "gewone" Porsche 997 is voor velen al niet meer genoeg ...
het moet een GT2 zijn met alle mogelijke opties erop ,
hey , zelfs met een mooie Porsche 996 zou ik al zeer content zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtendigitaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenja he
feit is dat ik hier zeer veel reakties lees en zelfs een "gewone" Porsche 997 is voor velen al niet meer genoeg ...
het moet een GT2 zijn met alle mogelijke opties erop ,
hey , zelfs met een mooie Porsche 996 zou ik al zeer content zijn
Ik heb niets tegen mensen die met een normale wagen rijden, iedereen koopt naar zijn kunnen, maar als ze dan zo'n commentaar geven
nogmaals n/o naar iemand van dit forum2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMet ALLE respect.. maar als je dan ziet met wat zij rijden en dan zitten te zagen pff een gewone Carrera of pff ne Cayman..
Ik heb niets tegen mensen die met een normale wagen rijden, iedereen koopt naar zijn kunnen, maar als ze dan zo'n commentaar geven
nogmaals n/o naar iemand van dit forum
groot gelijk Alexx
ik ben zeker dat moest ik een gewone 996 kopen dat er veel zullen zijn die hem niet mooi zullen vinden want een 996 is een "lelijke" Porsche , maar ik veeg daar mijn ...... aan hoor .
Comment
-
't is en blijft een Porsche, 't rijdt voortreffend, en 't geluid is fantastisch.
Op cars and Coffee, Roger zijn 996 had PSE, man das LUIIIID !! :o ni normaal echt
En Porsche... 't blijft iets apart he
Ik kijk ernaar uit wanneer jij een P koopt Toerke, 't is echt wel uwen droom he!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment