Vandaag passeren we daar mss.. ik zal er eens op letten! samen met de onze op de foto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenOH... MY... GOD
zo en NIET anders!
Comment
-
Men pa heeft al sinds woensdag een e-mail gestuurd naar Porsche Antwerpen.. voor wat het gaat kosten om het stuur ,PDK,handrem,middenconsole met carbon te bekleden.. nog steeds geen antwoord gekregen natuurlijk. prutsers! Maandag mail sturen naar Verellen.
Antwerpen, 't is toch erg ze... Als ze terugsturen krijgen ze een vriendelijke mail terug: Bedankt voor het snelle antwoord, ik zal Porsche verellen eens contacteren.
Prutsers zeg ik u!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenCarrera Motors is in St.- Martens Latem bij Gent, eigenlijk al vrij ver dus van Antwerpen. Maar ik ken iemand die ook in de buurt van Antwerpen woont en bij CM gaat en die is er zeer tevreden van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNiet iedereen is zo tevreden van CM..
Soit, ik heb persoonlijk geen klachten bij CM : vlot bediend, altijd zeer vriendelijk, degelijke info, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNiet iedereen is zo tevreden van CM..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNiemand, maar dan ook niemand is tevreden over Antwerpen he
Ze verliezen echt massa's klanten
En toch vin ik ze zo slecht niet
Wat waren de probs met P A'pen ?
Comment
-
-De wagen werd niet echt proper afgeleverd.. oke hij was gewassen,maar that's it.. Wij hebben er nu een teflonlaag op laten zetten door iemand die dat heeft gedaan voor Porsche (is daar nu ook weg..) Zo moet de auto eruit zien zegt hij als ge hem afhaalt..
-Porsche magazine krijgen we nooit opgestuurd.. Men nonkel die geen Porsche heeft krijgt dit wel
-De verkoper Kris beloofd altijd te bellen ( wat echter NOOIT gebeurd), hij ging ons ook contacteren voor Spa fracorchamps.. wat hij natuurlijk niet heeft gedaan. Maar hij zat daar wel met een directiewagen op circuit..
-Vriendelijk zijn ze daat wel.. als je daar staat, maar achteraf 't voelt allemaal TE gemaakt aan.
-Ze gingen een koper voor onze Lexus zoeken, na 4 maand nog steeds niets.. we hadden intussen voor men ma een wagen bij BMW gekocht, na 3 weken had hij iemand gevonden.. (dikke chapeau voor de verkoper van BMW btw) We gaan de P afhalen, zegt de Chris: Ja sorry meneer Willems, Crisis.. we vinden niemand voor zo ne wagen
-Ze beantwoorden hun mails niet
Reden genoeg denk ik ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ik zou als ge een deftige reactie wilt van Verellen eerst eens tot ginder rijden zodat ze een gezicht en auto kunnen plakken op hunne klant. Ik moet nu wel zeggen dat toen ik informeerde voor het naplaatsen van bepaalde onderdelen, waren ze hier niet echt happig op. Iets uit het Porsche gamma zou nog lukken, maar me uwe bumper van techart op de achterbank nr ginder rijden en vragen of ze dieje der op wille zette, daar gaan ze ni me lachen vrees ik .
Ze gave duidelijk aan da ge voor die dingen beter op een ander gaat maar ge zijt uiteraard achteraf nog altijd welkom voor uw onderhoud en dergelijke ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten-De wagen werd niet echt proper afgeleverd.. oke hij was gewassen,maar that's it.. Wij hebben er nu een teflonlaag op laten zetten door iemand die dat heeft gedaan voor Porsche (is daar nu ook weg..) Zo moet de auto eruit zien zegt hij als ge hem afhaalt..
-Porsche magazine krijgen we nooit opgestuurd.. Men nonkel die geen Porsche heeft krijgt dit wel
-De verkoper Kris beloofd altijd te bellen ( wat echter NOOIT gebeurd), hij ging ons ook contacteren voor Spa fracorchamps.. wat hij natuurlijk niet heeft gedaan. Maar hij zat daar wel met een directiewagen op circuit..
-Vriendelijk zijn ze daat wel.. als je daar staat, maar achteraf 't voelt allemaal TE gemaakt aan.
-Ze gingen een koper voor onze Lexus zoeken, na 4 maand nog steeds niets.. we hadden intussen voor men ma een wagen bij BMW gekocht, na 3 weken had hij iemand gevonden.. (dikke chapeau voor de verkoper van BMW btw) We gaan de P afhalen, zegt de Chris: Ja sorry meneer Willems, Crisis.. we vinden niemand voor zo ne wagen
Reden genoeg denk ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten-De wagen werd niet echt proper afgeleverd.. oke hij was gewassen,maar that's it.. Wij hebben er nu een teflonlaag op laten zetten door iemand die dat heeft gedaan voor Porsche (is daar nu ook weg..) Zo moet de auto eruit zien zegt hij als ge hem afhaalt..
Reden genoeg denk ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWie is jullie verkoper bij BMW?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenGlenn
Comment
Comment