Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • hoe komt het da ge op ni meer toere hebt gelaunched?
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

    Comment


    • Geen idee eigenlijk, ik zie het nu pas op het filmpje
      Mss omdat we 2min daarvoor ook LC hebben geprobeerd?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

      Comment


      • Man man

        Magistrale RS;







        Klik hier voor meer!
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          vandaag krak dezelfde GT3 gezien op de Ring, kleur staat hem nog wel
          fack wat een heerlijk filmpje

          krijg je spontaan een s.... mile van, en vooral veel zin om naar de ring te gaan

          Comment


          • ik hoop dat die AG in de nummerplaat niet voor AutoGespot staat.

            Comment


            • Wat zijn eigenlijk de pro's en con's van nen targa? heb nooit echt het nut gesnapt van da model ...
              Het enigste wat ik kan bedenken is dat ge het "cabriogevoel" wilt hebben zonder stijfheid te verliezen, klopt dit?

              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
              2009 Porsche Carrera 4S

              Comment


              • vandaag zat ik op de autostrade Kortrijk-Brugge aan een vlotte snelheid toen ik in mijne spiegel een Porsche met brede heupen zag afkomen ...
                camera klaar / foto genomen toen hij mij had voorbij gestoken en daarstraks de foto's geupload ...
                wat zie ik nu , het was de broer van de eigenaar van onze Delhaize

                ik had hem niet eens herkent


                moet hij maar zo rap niet rijden he ...






                PVH 997

                Comment


                • + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Meteorgray op een GT3 mk2
                  perfect
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Man man

                    Magistrale RS;







                    Klik hier voor meer!
                    Da's nu al den tweeden die "mijn" nummerplaat pikt! Eerst diene pipo met z'n EB-164, en nu den dezen!

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                      Wat zijn eigenlijk de pro's en con's van nen targa? heb nooit echt het nut gesnapt van da model ...
                      Het enigste wat ik kan bedenken is dat ge het "cabriogevoel" wilt hebben zonder stijfheid te verliezen, klopt dit?
                      Eigenlijk niet echt, aangezien de targa gebaseerd is op de cabrio. Niet dat die laatste een slappe doos is (integendeel), maar veel stijver zal de targa niet zijn vrees ik.

                      Ik zie 't eerder als een kind-of-coupé met een gigantisch glazen zonnedak. De openklappende achterruit (om iets achter de voorzetels te zetten) is niet meteen zeer handig, gaat voor een kleine tas maar zwaarder dingen hef je echt niet graag/makkelijk over de flanken van je kar heen.

                      Langs één kant is het jammer dat 'ie niet de "afgeronde" achterste zijruiten heeft (zo typisch 911), maar langs de andere kant is het wel een gigantisch zalig gevoel om in zo'n "luchtige" auto te rijden.

                      't Is wel niet allemaal rozengeur en maneschijn. Er zouden best wel wat targa's zijn met piepjes en kraakjes in 't dak, en het windgeruis is ook niet mals.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Eigenlijk niet echt, aangezien de targa gebaseerd is op de cabrio. Niet dat die laatste een slappe doos is (integendeel), maar veel stijver zal de targa niet zijn vrees ik.

                        Ik zie 't eerder als een kind-of-coupé met een gigantisch glazen zonnedak. De openklappende achterruit (om iets achter de voorzetels te zetten) is niet meteen zeer handig, gaat voor een kleine tas maar zwaarder dingen hef je echt niet graag/makkelijk over de flanken van je kar heen.

                        Langs één kant is het jammer dat 'ie niet de "afgeronde" achterste zijruiten heeft (zo typisch 911), maar langs de andere kant is het wel een gigantisch zalig gevoel om in zo'n "luchtige" auto te rijden.

                        't Is wel niet allemaal rozengeur en maneschijn. Er zouden best wel wat targa's zijn met piepjes en kraakjes in 't dak, en het windgeruis is ook niet mals.
                        dus eigenlijk voor "cabrio" te rijden in de winter, wel al het licht zonder da ge geen dak boven uwe kop hebt
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

                        Comment


                        • Welja, een groot glazen zonnedak, dus. Cabriorijden is nog iets anders, imo.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Man man

                            Magistrale RS;







                            Klik hier voor meer!


                            mozes kriebellllllllllll wat een monsterrrrrrrrrrrrrrrrrr

                            Comment


                            • Ik ben toch geen fan van die oranje accenten.

                              Veel liever zoiets:

                              Comment


                              • Geen striping is ook wel vet.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Eigenlijk niet echt, aangezien de targa gebaseerd is op de cabrio. Niet dat die laatste een slappe doos is (integendeel), maar veel stijver zal de targa niet zijn vrees ik.

                                  Ik zie 't eerder als een kind-of-coupé met een gigantisch glazen zonnedak. De openklappende achterruit (om iets achter de voorzetels te zetten) is niet meteen zeer handig, gaat voor een kleine tas maar zwaarder dingen hef je echt niet graag/makkelijk over de flanken van je kar heen.

                                  Langs één kant is het jammer dat 'ie niet de "afgeronde" achterste zijruiten heeft (zo typisch 911), maar langs de andere kant is het wel een gigantisch zalig gevoel om in zo'n "luchtige" auto te rijden.

                                  't Is wel niet allemaal rozengeur en maneschijn. Er zouden best wel wat targa's zijn met piepjes en kraakjes in 't dak, en het windgeruis is ook niet mals.
                                  Klopt niet helemaal.
                                  De 993 targa (die ikzelf 5 jaar gereden heb) was idd gebaseerd op basis van het cabriochassis.
                                  Vanaf de 996 (dus ook de 997) werd de targa op het coupechassis gebouwd.
                                  Als je foto's van de 993 ziet, merk je duidelijk de rubbers aan de bovenkant van de A-stijl waar normaal het canvasdak tegenaan sluit;
                                  Wat stijfheid betreft gaf dat idd wat problemen, niet zozeer dat het cabriochassis niet stijf genoeg was, t was eerder omgekeerd: doordat het targadak uit drie aparte glazen panelen bestond ( deflector, schuifdak en achterruit) konden die niet soepel meebewegen met de carrosserie zoals een canvastop doet. Daardoor ontsond er na verloop van tijd windgeruis waar de rubbers niet goed meer aansloten. In periodes van grote kou gaf dit ook kraakgeluiden...
                                  Grote voordeel van de targa was: 1 zonnestraal , 5 graden buiten, dak open en genieten! Veel meer dan bij een cabrio kon je echt altijd openrijden. Op het moment dat de deflector openging waren ook de kraakgeluiden verdwenen...
                                  Wij reden dan ook altijd open.

                                  De enige reden dat we geen targa meer kochten is omdat ie steeds op de markt komt net voor de facelift en je zo dus direct met een gedateerd model rijdt.

                                  Het concept verenigt echt het beste van twee werelden.

                                  Vanaf de 996 bestaat het dak ook maar uit twee panelen. De deflector is nu van metaal of kunststof en wipt automatisch omhoog bij het openen van het dak.

                                  De 993 was wel windarmer binnenin dan de 996 en 997, vermoedelijk door die kleinere deflectoren.

                                  Hopelijk is dat targa verhaal wat duidelijker nu...

                                  Comment




                                  • Last edited by beltar; 22/06/2009, 23:25.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      ik hoop dat die AG in de nummerplaat niet voor AutoGespot staat.
                                      Vermits de eigenaar geen Nederlands spreekt, gok ik van niet.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                        Klopt niet helemaal.
                                        De 993 targa (die ikzelf 5 jaar gereden heb) was idd gebaseerd op basis van het cabriochassis.
                                        Vanaf de 996 (dus ook de 997) werd de targa op het coupechassis gebouwd.
                                        Als je foto's van de 993 ziet, merk je duidelijk de rubbers aan de bovenkant van de A-stijl waar normaal het canvasdak tegenaan sluit;
                                        Wat stijfheid betreft gaf dat idd wat problemen, niet zozeer dat het cabriochassis niet stijf genoeg was, t was eerder omgekeerd: doordat het targadak uit drie aparte glazen panelen bestond ( deflector, schuifdak en achterruit) konden die niet soepel meebewegen met de carrosserie zoals een canvastop doet. Daardoor ontsond er na verloop van tijd windgeruis waar de rubbers niet goed meer aansloten. In periodes van grote kou gaf dit ook kraakgeluiden...
                                        Grote voordeel van de targa was: 1 zonnestraal , 5 graden buiten, dak open en genieten! Veel meer dan bij een cabrio kon je echt altijd openrijden. Op het moment dat de deflector openging waren ook de kraakgeluiden verdwenen...
                                        Wij reden dan ook altijd open.

                                        De enige reden dat we geen targa meer kochten is omdat ie steeds op de markt komt net voor de facelift en je zo dus direct met een gedateerd model rijdt.

                                        Het concept verenigt echt het beste van twee werelden.

                                        Vanaf de 996 bestaat het dak ook maar uit twee panelen. De deflector is nu van metaal of kunststof en wipt automatisch omhoog bij het openen van het dak.

                                        De 993 was wel windarmer binnenin dan de 996 en 997, vermoedelijk door die kleinere deflectoren.

                                        Hopelijk is dat targa verhaal wat duidelijker nu...
                                        merci voor de uitleg

                                        kunt ge dat "targagevoel" dan ni een beetje benaderen met een omhoog geklapt windscherm, ramen omhoog, chauffage goe warm en zetel verwarming op?
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Ik ben toch geen fan van die oranje accenten.

                                          Veel liever zoiets:



                                          is ook heellll moooiiiiiii


                                          Comment

                                          Working...
                                          X