Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• drknauf, kan de foto in je handtekening aub wat kleiner ? ik vind ze vrij storend, zo groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
      merci voor de uitleg

kunt ge dat "targagevoel" dan ni een beetje benaderen met een omhoog geklapt windscherm, ramen omhoog, chauffage goe warm en zetel verwarming op?
      Is niet hetzelfde, en... geen gezicht midden in de winter... Europipe, cabrio bij 5 graden... valt een beetje té veel op. Té veel "place m'a tu vue"-gehalte.
      Daar is de targa meester in: onopvallend genieten op alle mogelijke momenten en plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
        Is niet hetzelfde, en... geen gezicht midden in de winter... Europipe, cabrio bij 5 graden... valt een beetje té veel op. Té veel "place m'a tu vue"-gehalte.
        Daar is de targa meester in: onopvallend genieten op alle mogelijke momenten en plaatsen.
        in de A4 cabrio van men moeder (voorganger van hare P) reden wij toch altijd me het dak naar beneden als het zonneke scheen , maar ik snap uw punt wel
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• @Beltar; Hoe zit dat eigenlijk met het 'bons' geluid in een Targa?
          Met het 'bons' geluid bedoel ik hetgeen je ook voorhebt wanneer je bijvoorbeeld in een gewone auto met 1 ruit open rijdt aan bepaalde snelheid...
          Wanneer je bij onze X5 het panoramisch dak helemaal open hebt staan, en je rijdt boven pakweg 50km/u dan wordt dit al erg storend!
          Kan dit dan bij een Targa worden vermeden?

Comment

• Oranje accenten

Doe mij maar een zwart exemplaar met oranje details.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
              @Beltar; Hoe zit dat eigenlijk met het 'bons' geluid in een Targa?
              Met het 'bons' geluid bedoel ik hetgeen je ook voorhebt wanneer je bijvoorbeeld in een gewone auto met 1 ruit open rijdt aan bepaalde snelheid...
              Wanneer je bij onze X5 het panoramisch dak helemaal open hebt staan, en je rijdt boven pakweg 50km/u dan wordt dit al erg storend!
              Kan dit dan bij een Targa worden vermeden?
              Bij de 993 is dit onbestaande; met kids erin 170 op de teller en geen pluim op hun hoofd die bewoog!
              FANTASTISCH!

Dat was de reden waarom we direct een Renault avantime bestelden toen die uitkwam met zijn supergroot panoramisch dak.......gruuuuuuuuwel: nooit sneller dan 70 gereden met dak open, idd "BONS"-geluid en wind binnen... niet te doen!

De 993 is op dat gebied formidastisch, ik denk dat de 996 en 997 daar wat slechter scoren, vooral wat de wind betreft. Ik heb ooit maar even met een 996 targa gereden en had het idee dat er meer turbulentie in de cabine was.

Comment

• Comment

• een facelift zo verpesten, vind het echt niet mooi
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• hijs nog niet klaar hij staat nog in de grondlak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Man man

Magistrale RS;

Klik hier voor meer!
                      Ik wist niet dat deze kleurencombo bestond. Dacht dat de enige 'RS' kleuren:

- zwart met oranje accenten
                      - grijs/metal met oranje accenten
                      - groen
                      - oranje
                      - wit-zwart

waren.

Comment

• Denk ook dat dat zo was. En de witte nog plain ook.

Maar dat valt relatief makkelijk te creëren, uiteindelijk. Er rijden er rond in de combo wit/rood en zilver/rood ook. Die wingtips zijn makkelijk te spuiten, velgen spuiten is ook al geen onmogelijkheid, en die striping opzij bestaat in duizenden versies aftermarket denk ik.

Comment

• Ik dacht zal hier ook meer is twee foto's van onze targa laten zien.
                          Bijgevoegde Bestanden
                          BMW 730d F01 08
                          BMW M6 E63 08
                          Porsche 911 (993) targa 96
                          BMW X5 40d E70 12

Comment

• Subliem!
                            993.. man man
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door superporscheman Bekijk Berichten
                              Ik dacht zal hier ook meer is twee foto's van onze targa laten zien.

staat toch heel hoog op mijn lijstje van: "ooit wil ik dit hebben"

zeker ne targa nu ik zoveel goeds gelezen heb van Beltar
                              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• kunnen jullie nog op de car config van porsche? ik krijg steeds een soort van foutmelding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                  kunnen jullie nog op de car config van porsche? ik krijg steeds een soort van foutmelding
                                  paar dagen geleden had ik hier ook last van, ge kunt altijd de duitse gebruiken ...
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                    staat toch heel hoog op mijn lijstje van: "ooit wil ik dit hebben"

zeker ne targa nu ik zoveel goeds gelezen heb van Beltar

idem hier ,
                                    moest ik ooit in de mogelijkheid zitten om een Porsche te kopen zou ik ook liefst een Targa kopen ...
                                    tegen dat het zo ver is zal de 997 al goe gezakt zijn in prijs denk ik

Comment

• proper ...

zeer proper

Comment

• dat remlicht vind ik alleen erg lelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                          dat remlicht vind ik alleen erg lelijk...
                                          Om maar te zwijgen van die velgen.

Comment

Working...
                                          X