drknauf, kan de foto in je handtekening aub wat kleiner ? ik vind ze vrij storend, zo groot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenmerci voor de uitleg
kunt ge dat "targagevoel" dan ni een beetje benaderen met een omhoog geklapt windscherm, ramen omhoog, chauffage goe warm en zetel verwarming op?
Daar is de targa meester in: onopvallend genieten op alle mogelijke momenten en plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIs niet hetzelfde, en... geen gezicht midden in de winter... Europipe, cabrio bij 5 graden... valt een beetje té veel op. Té veel "place m'a tu vue"-gehalte.
Daar is de targa meester in: onopvallend genieten op alle mogelijke momenten en plaatsen.
Comment
-
@Beltar; Hoe zit dat eigenlijk met het 'bons' geluid in een Targa?
Met het 'bons' geluid bedoel ik hetgeen je ook voorhebt wanneer je bijvoorbeeld in een gewone auto met 1 ruit open rijdt aan bepaalde snelheid...
Wanneer je bij onze X5 het panoramisch dak helemaal open hebt staan, en je rijdt boven pakweg 50km/u dan wordt dit al erg storend!
Kan dit dan bij een Targa worden vermeden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten@Beltar; Hoe zit dat eigenlijk met het 'bons' geluid in een Targa?
Met het 'bons' geluid bedoel ik hetgeen je ook voorhebt wanneer je bijvoorbeeld in een gewone auto met 1 ruit open rijdt aan bepaalde snelheid...
Wanneer je bij onze X5 het panoramisch dak helemaal open hebt staan, en je rijdt boven pakweg 50km/u dan wordt dit al erg storend!
Kan dit dan bij een Targa worden vermeden?
FANTASTISCH!
Dat was de reden waarom we direct een Renault avantime bestelden toen die uitkwam met zijn supergroot panoramisch dak.......gruuuuuuuuwel: nooit sneller dan 70 gereden met dak open, idd "BONS"-geluid en wind binnen... niet te doen!
De 993 is op dat gebied formidastisch, ik denk dat de 996 en 997 daar wat slechter scoren, vooral wat de wind betreft. Ik heb ooit maar even met een 996 targa gereden en had het idee dat er meer turbulentie in de cabine was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
- zwart met oranje accenten
- grijs/metal met oranje accenten
- groen
- oranje
- wit-zwart
waren.
Comment
-
Denk ook dat dat zo was. En de witte nog plain ook.
Maar dat valt relatief makkelijk te creëren, uiteindelijk. Er rijden er rond in de combo wit/rood en zilver/rood ook. Die wingtips zijn makkelijk te spuiten, velgen spuiten is ook al geen onmogelijkheid, en die striping opzij bestaat in duizenden versies aftermarket denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door superporscheman Bekijk BerichtenIk dacht zal hier ook meer is twee foto's van onze targa laten zien.
staat toch heel hoog op mijn lijstje van: "ooit wil ik dit hebben"
zeker ne targa nu ik zoveel goeds gelezen heb van Beltar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenkunnen jullie nog op de car config van porsche? ik krijg steeds een soort van foutmelding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenstaat toch heel hoog op mijn lijstje van: "ooit wil ik dit hebben"
zeker ne targa nu ik zoveel goeds gelezen heb van Beltar
idem hier ,
moest ik ooit in de mogelijkheid zitten om een Porsche te kopen zou ik ook liefst een Targa kopen ...
tegen dat het zo ver is zal de 997 al goe gezakt zijn in prijs denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtendat remlicht vind ik alleen erg lelijk...
Comment
Comment