Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCayman S constant in sportplus.. echt snel
+ YouTube Video
En toch, ik zou toch altijd voor een 2dehands 911 gaan voor dezelfde prijs als een nieuwe Cayman S ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls je dit ziet, kan je je idd afvragen waarom je zo nodig een 911 moet hebben, Cayman S is meer dan snel genoeg.
En toch, ik zou toch altijd voor een 2dehands 911 gaan voor dezelfde prijs als een nieuwe Cayman S ...
En dat ding loopt eigenlijk al vrij hard ja, zou het eens willen vergelijken met een pre-fl 997 Carrera 2. (non-S)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenals ik een Targa zie slaat mijn hart direkt aan 100 per uur
100 x per uur das te weinig dan benje snel hemelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenals ik een Targa zie slaat mijn hart direkt aan 100 per uur
Die Turbo R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten997 Targa is idd een beauty, een zwarte graag
alstublieft
wel geen duidelijke foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenCayman S constant in sportplus.. echt snel
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSportplus, maar volgens mij staat de PDK wel in manueel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSportplus, maar volgens mij staat de PDK wel in manueel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSportplus, maar volgens mij staat de PDK wel in manueel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenja klopt, ik zie het nu pas hebben we ook al gedaan, en als je dan opschakelt.. krijg je echt zo'n duw in je rug.. telkens je opschakelt I love it! Ik las ergens dat dit heel kunstmatig overkwam, wat ik toch niet vind ma bon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenja idd, maar ik vind dit helemaal niet kunstmatig.
Heb jij het geprobeerd tijdens de testrit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenDe verhoudingen van mijne bak liggen iets hoger idd Joris.
+ YouTube Video
en idd, duidelijk verschil! en dan komt ie nog niet over de 4000toeren2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
Comment
Comment