Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mea culpa, zelfs mea maxima culpa. Heb dit topic slechts vandaag, nu, op dit ogenblik, ontdekt. Mijn eerste wagen was ook een Neckar S/Ulm, niet de raceversies zoals hier op de foto's te zien zijn maar een doodsimpel NSU Prinz II'tje maar waar ik, voor ik getrouwd was, tonnen plezier mee gehad heb. Gelukkig was er toen veel minder verkeer (vooral 's nachts niet) dus ben ik die periode heelhuids doorgeraakt. Heb er nog een foto'tje van gevonden, die lange slungel die er naast staat is ondergetekende (min 45 jaar natuurlijk). Moest ik ooit nog eens een oldtimer willen kopen dan was het toch zo'n TT of TTS hoor. Machtige wagens.
Dku maar 't is spijtig genoeg de enige foto die, denk ik, er ooit van genomen geweest is en die ik gelukkiglijk recentelijk nog teruggevonden heb. 't Was zo ne lichtgroene, op ne zwart/wit foto komt dat natuurlijk niet tot uiting.
De NSU Ro80 was zijn tijd ruim vooruit, de motor van zo'n auto is geweldig.
Er is ook nog een prototype Audi 100 geweest met die fameuze 871 Wankel motor.
Comment