Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren was er een maat van mij mijn M3 aan het bekijken op zijn werk, en er kwam iemand bijstaan die ook wel interesse toonde. Zo kwam het onderwerp op auto's en vertelde hij dat hij zijn E38 740i wou wegdoen. 1996, 250k km, hij is 2e eigenaar en jaren mee gereden nu, full option, DVD,...
    4500€ is de vraagprijs, indien er interesse voor is, kan ik hem nog wel eens opzoeken en foto's van die kar gaan nemen..

Comment

• gisteren heb ik mij aan de lichten serieus moeten weren tegen een peugeot boxter (camionette ) toen ik aan 100 zat, zat ik nog maar een autolengte voor hem.

Comment

• camionetten zijn niet te onderschatten heb ik ook al ondervonden
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          gisteren heb ik mij aan de lichten serieus moeten weren tegen een peugeot boxter (camionette ) toen ik aan 100 zat, zat ik nog maar een autolengte voor hem.
          Stond je handrem nog op ?

Comment

• De vader van een vriend had zn Peugeot Boxter laten chippen en daarmee had hij 180pk, traag zal dat wel niet geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              Stond je handrem nog op ?
              echt niet . Hij zat al heel de tijd in mijn gat te porren en toen schoten de lichten voor ons op rood. Time to kick some ass dacht ik.... Ik gaf in 1e 90% van mijn gas en merkte dat die naast me bleef (toen wistek wel duidelijk dat hij wou sprinten ) Hup het kot volledig open tot de volle 6200 toeren tot 3e versnelling en die hing echt maar een wagenlengte achter ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                Heb ik ook zo gezegd in de mensen die mij een PM hebben gestuurd (even ter verduidelijking) Ik wist wel niet dat hij gestolen was.
                Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Ben in opdracht van een paar mensen gaan kijken Heb er ook geen idee van of die gestolen is of wat dan ook maar voor 1000€ gaat die de deur niet uit, dat is een feit.

Toch, vanaf nu... Stancke mijn held op zijn stalen ros!!!

en daarmee is mijn eerste post een feit
                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                  gisteren heb ik mij aan de lichten serieus moeten weren tegen een peugeot boxter (camionette ) toen ik aan 100 zat, zat ik nog maar een autolengte voor hem.
                  Hehe, met mijn Vivaro 2.0 CDTI krijg ik ook dagelijks blikken van verwondering, omdat ze mij maar niet kunnen lossen. (meestal VW TDI 90/110pk-karren ofzo )
                  Het is tegenwoordig inderdaad aangenaam tuffen in't verkeer met een deftige camionette(zeker als je zoals ik, bijna niks vervoert)
                  Die van mij heeft een SMG-achtige v-bak, dus ik hoef zelfs geen moeite te doen om te schakelen, gewoon kick-down, en gaan met de bus.
                  Op de nurburgring ging de Hyundai-bus ook nog vlot vooruit trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    101M

Die spinnekopvelgen worden al en masse gekopieerd, en zie je m.i. ook te vaak.
                    Echt een jammerlijke zaak.
                    Is weer hetzelfde straatje aan het ingaan als met de 135's indertijd.
                    Toen had iedereen ook die.

In't begin nog exclusief, nu blijkbaar niet meer
                    Toch wel jammer want ik blijf het een ubervette velg vinden
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                      Het is tegenwoordig inderdaad aangenaam tuffen in't verkeer met een deftige camionette(zeker als je zoals ik, bijna niks vervoert)
                      Waarom rij je dan met een camionette?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheDude Bekijk Berichten
                        Waarom rij je dan met een camionette?

In Gent is er bedrijf dat met Sprinters 224 rijd... En die vervoeren dus ook niks van gewicht... Had ik maar zo'n baas

Comment

• Omdat de baas na 3 jaar een busje voor prive wilt die hem geen geld meer kost
                          ik denk hoogstens eens 1 pallet per maand word vervoert en anders 15kilo papier en flesjes..

Comment

• Speciaal voor Nikolas, de combo foto van de M3 E92 Coupé en de M3 CSL (a.k.a. Black Beauty aldus eigenaar Nikolas)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
                              Speciaal voor Nikolas, de combo foto van de M3 E92 Coupé en de M3 CSL (a.k.a. Black Beauty aldus eigenaar Nikolas)

Die aan de overkant aub!

Comment

• Eergisteren gespot in Saint-Rémy-de-Provence. Een E60 met de 19" velgen styling 230 van de E92/93. Niet mis...

Bijgevoegde Bestanden
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                                  Omdat de baas na 3 jaar een busje voor prive wilt die hem geen geld meer kost
                                  ik denk hoogstens eens 1 pallet per maand word vervoert en anders 15kilo papier en flesjes..
                                  Correctie, na 2jaar

Voorbanden zijn na 12500km halverwege versleten en toch verbruik ik maar 7,9L/100km gemiddeld.
                                  Ik verlies geen snelheid in de bochten, want dan moet je terug accelereren en dat is nadelig voor het verbruik.

De rest van het wagenpark opt werk zijn allemaal Corsa's, maar zo nu en dan kunnen we wel eens een busje gebruiken.
                                  Decadent om daar hele dagen leeg mee rond te rijden?? Absoluut
                                  Al eens gezien wat de gemiddelde bezetting in een monovolumer met 7 zitplaatsen is? Exact... 1.
                                  We hebben die camionette dus omdat ze nu en dan eens van pas komt.
                                  Aangenaam pluspunt is, dat ik nog geen enkele keer met verkeersagressie heb te maken gehad sinds ik met die Vivaro rondtuf.
                                  Met de vorige wagen van't werk (corsa cdti,huidig model)was het dagelijkse kost....mensen hebben de indruk dat ze sterk staan in't verkeer, tegenover kleine autootjes...
                                  Dat probleem heb ik nu dus niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Die aan de overkant aub!
                                    Begrijpelijk. Als E46 CSL is de M3 een echte sportwagen. De E92 M3 is eerder een snelle GT...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Ben in opdracht van een paar mensen gaan kijken Heb er ook geen idee van of die gestolen is of wat dan ook maar voor 1000€ gaat die de deur niet uit, dat is een feit.
                                      'Ie wordt geveild op een zaterdag, ergens eerste helft juni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Eergisteren gespot in Saint-Rémy-de-Provence. Een E60 met de 19" velgen styling 230 van de E92/93. Niet mis...

Mooie combinatie met die velgen!
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

Working...
                                          X