Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
    Probeerselke :

Zijn dat geen US-koplampen? (cfr. het oranje standlicht)

Comment

• Dat licht staat toch uit op die foto? is gewone zoals allemaal denk ik.

Comment

• Amai wat een scherpe foto

@Flyer: knappe X5 !

Comment

• Motor in die X5 ? 30ds?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
            individual aventurin silber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              individual aventurin silber
              ik zie net dat wanneer je op fahrzeugdaten klikt de kleur er wel bij komt te staan-> mineralgrun metalic

iemand meer foto's van die kleur?
              Kar heeft de perfecte uitrusting, maar de kleur.... twijfelgevalletje!

Comment

• Comment

• had ze net ook al gevonden via google!

en als ik het goed heb is dat ook de kleur van de persfoto's indertijd....

Comment

• dat van de persfoto's lijkt grijzer

Comment

• nog wel een toffe kleur eigenlijk.... een beetje spacegrau-achtig, maar dan net wat minder doods! En makkelijk te onderhouden, vermoed ik. Errug belangrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        dat van de persfoto's lijkt grijzer
                        ik twijfel

en jij bent een kleurenblinde mol dus moet je je mening voor jezelf houden als het over kleuradvies gaat

Comment

dat van de persfoto's lijkt grijzer
                          Ik denk het ook eerlijk gezegd. Maar ik vind het wel nog een knappe kleur, en eens iets anders dan normaal grijs.

Comment

• shit zeg, wat blijft dat een mottig ding

een vorige X5 dan maar

Comment

ik twijfel

en jij bent een kleurenblinde mol dus moet je je mening voor jezelf houden als het over kleuradvies gaat
                              ik ben maar gedeeltelijk kleurenblind!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                shit zeg, wat blijft dat een mottig ding

een vorige X5 dan maar
                                Even kijken wat Audi in de rekken heeft. Mmmm, koe7...

Toch de X5 maar, met M-pakket vind ik het een enorm knappe auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  shit zeg, wat blijft dat een mottig ding

een vorige X5 dan maar
                                  knap hé!

ik vind 'm by far niet zo knap als z'n voorganger, maar dat maakt 'm op andere vlakken weer goed.

En ie heeft één ding dat in z'n voordeel spreekt: de concurrentie scoort niet veel beter als het op schoonheid aankomt

ML -> leuk en origineel toen 'm pas uit was (first gen), en er nog geen concurrentie was. Daarna.... naaah. Doet me niets

Touareg -> beetje boring, weinig elegant/sportief, nogal inspiratieloos. Ook niet bepaald lelijk, maar je loopt er zeker niet warm van. Zo'n blauwe R50, daar draai ik m'n hoofd misschien nog eens voor om.... hoewel ik dat durf te betwijfelen.

X6 < X5

Cayenne -> evenmin een schoonheidsideaal, maar ie heeft wel wat meer karakter dan de Touareg, waardoor ik 'm toch weer wat meer weet te waarderen. Maar z'n design is ondertussen weer wat passé, alhoewel je dat pas echt gaat merken als je binnenin zit.

GL/Range Rover spelen in andere klasse (offroader, groter)

Range Rover Sport -> flauw afkooksel van de RR. En ik krijg elke keer opnieuw de slappe lach als ik 's avonds achter eentje rijd en met m'n koplampen z'n reservewiel, uitlaatsysteem en ophanging verlicht.

Q7 -> persoonlijk uiteraard, maar ik vind 'm nog steeds ronduit lelijk. En hoewel veel ontwerpen gewoon wat gewenning nodig hebben, blijkt dat bij de Q7 niet het geval, ik vind 'm nog steeds even lelijk als bij z'n voorstelling.

Tsja.... dan is die X5 zo slecht nog niet

Comment

ik ben maar gedeeltelijk kleurenblind!
                                    hmm, sorry.

Als je wil mag je dan nu gedeeltelijk je mening geven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Even kijken wat Audi in de rekken heeft. Mmmm, koe7...

Toch de X5 maar, met M-pakket vind ik het een enorm knappe auto.
                                      M-pakket maakt 'm zeker knapper. Al denk ik dat de grijze stukken laten meespuiten in koetswerkkleur ook al wat doet, maar zelfs dan nog.... een M-pakket doet 'm absoluut veel deugd, da's waar!

Maar qua ophanging is een X5 wat delicaat.... érg gebalanceerd, rijdt homogeen en evenwichtig, maar nog steeds wat stug. Steek daar de sportophanging en de 21" velgen onder..... ik geloof dat dat als een droom zal rijden, maar dan wel enkel als je droomt van bochtjes aan elkaar te rijgen ed. Als je comfort zoekt -> alles groter dan 20" en vooral de sportophanging links laten liggen, da's toch het advies wat ik hier en daar lees/hoor.

Daarom is deze 'perfect': adaptieve ophanging, comfortzetels en 19". Ie rijdt nog steeds érg goed, zeker met die adaptieve ophanging..... maar is tegelijk niet oncomfortabeler dan z'n concurrenten. Misschien nog steeds wat harder afgeveerd, maar door z'n homogeniteit en z'n supergoede comfortstoelen geldt volgens mij net het tegendeel, ik denk dat dit een érg aangename auto is voor iemand die comfort zoekt.

Comment

hmm, sorry.

Als je wil mag je dan nu gedeeltelijk je mening geven!
                                        ik vind een E70 X5 heel knap voor een SUV

Comment

Working...
                                        X