Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
    Heb het momenteel nogal druk, zal er binnenkort zeker es werk van maken Voor mij nooit nog een manuele Maar het is idd een zalige rijmachine, zoveel leuker dan een 320d'ke.

Heb daar op de weg toch nooit iets van gemerkt eigenlijk, en deze is al m'n derde Bimmer.
    echt he
    elke dag weer een plezier, zo een zescilinder benzine

Comment

• Ik ken de eigenaar vrij goed van die M3.. Ik denk niet dat hij voor zoiets te vinden is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
        Ik ken de eigenaar vrij goed van die M3.. Ik denk niet dat hij voor zoiets te vinden is!
        Hmja ken hem/haar niet persoonlijk, maar mijn vader weet wel wie het is en heeft er al in gezeten omdat we aan het twijfelen waren tussen E92 of E60. Ging eens aan hem vragen of hij hem/haar goed genoeg kent, maar ben er nog niet toe gekomen met die examens...

Ik vrees er dus voor zwoemba daar xxx hem blijkbaar wel kent ...
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• ik ken nog wel 2 personen die een e92 M3 hebben. wat zou de bedoeling juist zijn? dan kan ik et misschien eens vragen.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Ik ben op zoek naar een E92 M3 voor een photoshoot nu zondag.

Iemand die me kan helpen?
            Is een E93 M3 ook goed?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
              ik ken nog wel 2 personen die een e92 M3 hebben. wat zou de bedoeling juist zijn? dan kan ik et misschien eens vragen.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Is een E93 M3 ook goed?
              PM

Comment

• Helaas...
                OO 00 OO

Comment

• Zoemba, laat mij eens weten over wat het gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Hmja ken hem/haar niet persoonlijk, maar mijn vader weet wel wie het is en heeft er al in gezeten omdat we aan het twijfelen waren tussen E92 of E60. Ging eens aan hem vragen of hij hem/haar goed genoeg kent, maar ben er nog niet toe gekomen met die examens...

Ik vrees er dus voor zwoemba daar xxx hem blijkbaar wel kent ...
                    Tis meestal zijn vriendin die ermee rijdt, staat geregeld in Nieuwkerke. Ik zal wel eens polsen erbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                      Tis meestal zijn vriendin die ermee rijdt, staat geregeld in Nieuwkerke. Ik zal wel eens polsen erbij.
                      Inderdaad, vandaar dat ik ook "haar" zei omdat ik me dat meende te herinneren
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Mooi ontwerp vind ik persoonlijk

zouden ze moeten maken!!!

Comment

• Idd, maar zoiets hardcore durven ze nooit uitbrengen.

Comment

• Comment

• OO 00 OO

Comment

• hoe breed kan je gaan

sorry, niet mooi

Comment

• Even een vraagje ivm de 5: ik heb het gevoel dat ie wat "slapper" wordt, niet in de zin van prestaties maar in de zin van ophanging. De boel lijkt meer en meer wat te gaan "botsen".

Iemand een idee? Ik zit aan ca. 130K op de teller, en ik rij natuurlijk niet altijd over even mooie vlakke baantjes..¨

De automaat vind ik toch ook wat langzamer worden...schakeltijden zijn veel te lang naar m'n zin.

Comment

• Klinkt idioot maar, heb je je bandenspanning al eens nagekeken? Lijkt me sterk dat dat boeltje nu al begint te slijten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Even een vraagje ivm de 5: ik heb het gevoel dat ie wat "slapper" wordt, niet in de zin van prestaties maar in de zin van ophanging. De boel lijkt meer en meer wat te gaan "botsen".

Iemand een idee? Ik zit aan ca. 130K op de teller, en ik rij natuurlijk niet altijd over even mooie vlakke baantjes..¨

De automaat vind ik toch ook wat langzamer worden...schakeltijden zijn veel te lang naar m'n zin.

Versleten...

Kun je je afvragen waarom ik mijn 530d met goed 200.000km achter de kiezen wil inruilen voor wat anders...
                                      OO 00 OO

Comment

• Die automaten bij BMW zijn wel vrij snel "versleten", die van de X5 heeft na 60k km ook al serieus last van schokken en traag schakelen
                                        Ik vermoed dat een simpele oliewissel dat wel zal oplossen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Klinkt idioot maar, heb je je bandenspanning al eens nagekeken? Lijkt me sterk dat dat boeltje nu al begint te slijten...
                                          Niet echt, ik ben zo iemand die er van uitgaat dat dat van onderhoud tot onderhoud wel OK blijft
                                          Straks eens gaan checken.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Versleten...

Kun je je afvragen waarom ik mijn 530d met goed 200.000km achter de kiezen wil inruilen voor wat anders...
                                          Jouw 530d is niet versleten, jij wil gewoon een andere wagen
                                          Ofwel is BMW een kwalitatief slecht merk.

Aan jou de keuze

Comment

Working...
                                          X