Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de Duitse AMS staat een Werkstatten-test (auto van enkele mankementen voorzien, zo binnengegeven bij een aantal dealers, nadien evaluatie) van een 8-tal Duitse BMW-dealers. Resultaat is bedroevend...
In de Duitse AMS staat een Werkstatten-test (auto van enkele mankementen voorzien, zo binnengegeven bij een aantal dealers, nadien evaluatie) van een 8-tal Duitse BMW-dealers. Resultaat is bedroevend...
Hopelijk waait dat niet over naar België.
Grappig, ik moet vandaag nog naar BMW customer service bellen om die reden ...
Iemand ervaring met Daninck ? Mijn eerste contacten waren toch positief ...
De Bimmer begint er zo'n beetje als een auto-die-AW-ers-op-zoektocht-zouden-skippen uit te zien
Veel steenslag, echt serieus wat bijgekomen de laatse maanden. Een deukje vooraan in de motorkap van een steen, een inslag in m'n voorruit van een steen/muntstuk (ik denk nog steeds het tweede, akkefietje met andere bestuurder), over de gehele linkerkant een kras van een struik/tak, wielen die wsl niet meer proper te krijgen zijn, lichte borduurschade rechts, een interieur dat schoon is behalve in zowat alle naden en kieren, een automaat die traag reageert en traag schakelt, ophanging voelt afgeragd aan...
Ik ben er nu wel erg zeker van dat ik 'm hou en doodrij
Op zich vind ik dat donkerzwart ook nog wel vet, maar da's indd misschien iets té. In combo met de steenslag etc gaat ie er dan wel erg roemeens uitzien
Valt me trouwens telkens op dat die kar zohard donkere ruiten nodig heeft
Comment