Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPrecies playmobil
Die hadden toch wel een mooier kleurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Die hadden toch wel een mooier kleurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn de Duitse AMS staat een Werkstatten-test (auto van enkele mankementen voorzien, zo binnengegeven bij een aantal dealers, nadien evaluatie) van een 8-tal Duitse BMW-dealers. Resultaat is bedroevend...
Hopelijk waait dat niet over naar België.
Iemand ervaring met Daninck ? Mijn eerste contacten waren toch positief ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIemand een link van de duitse premium selections ? En de belgische ? thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGewoon op de tweedehandspagina's kijken van bmw.be en bmw.de. De Premium Selections staan er tussen de niet-premiumselections.
Comment
-
De Bimmer begint er zo'n beetje als een auto-die-AW-ers-op-zoektocht-zouden-skippen uit te zien
Veel steenslag, echt serieus wat bijgekomen de laatse maanden. Een deukje vooraan in de motorkap van een steen, een inslag in m'n voorruit van een steen/muntstuk (ik denk nog steeds het tweede, akkefietje met andere bestuurder), over de gehele linkerkant een kras van een struik/tak, wielen die wsl niet meer proper te krijgen zijn, lichte borduurschade rechts, een interieur dat schoon is behalve in zowat alle naden en kieren, een automaat die traag reageert en traag schakelt, ophanging voelt afgeragd aan...
Ik ben er nu wel erg zeker van dat ik 'm hou en doodrij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Met de voorste velgen liefst wat donkerder dan de achterste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenVet, maar als je zegt dat ze zo vuil zijn, zien ze er dan al niet zo uit?
Met de voorste velgen liefst wat donkerder dan de achterste.
Vuiligheid ziet er esthetisch gezien toch nét dat tikkeltje anders uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDonkerzwart.
Nee, doe mij maar wannes zijn velgen.
Als 'm is tijd heeft rij ik er eens langs om ff te switchen, ik wil dat toch echt eens zien.
Comment
Comment