Oorspronkelijk geplaatst door Rachid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenOh is geen kwestie van racistisch hoor Maar de clichés worden nu eenmaal af en toe bevestigd. De auto en inzittenden waren trouwens met alles in orde en hebben zelfs een bob sleutelhanger gekregen
Stonden jullie vrijdagavond in de Molenstraat in Harelbeke ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenDie sleutelhanger doet et 'em
Stonden jullie vrijdagavond in de Molenstraat in Harelbeke ?Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenIk niet, die van Harelbeke mss wel
Comment
-
controles, m5 badge, m3 origineel
controles in de buurt van antwerpen en mechelen mag je altijd laten weten
in verband met die m5 badge, da is echt zielig!!
ik heb veel meer respect voor iemand die met een echte rijd en zijn badge verwijderd dan willen maar ni kunnen.
als je een 520 hebt en je maakt hem wat naar je zin, daar moet je toch ni beschaamd voor zijn. integendeel, maar laat die m5 badge er af want dan ga je af als een gieter.
vroeger reed ik met een alfa 75 turbo, maar die turbo heeft er nooit opgehangen.
heb wat nieuwe foto's van mijn auto toegevoegd.
ben nog steeds op zoek naar een origineel driespaak stuur.
sega voor vrijdagavond denk ik niet dat het gaat lukken, maar ik kom in ieder geval één van de dagen bij jullie is een fritje steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenVrijdagnacht tijdens een controle twee sjaloekie's in een BMW langs de kant gezet. Ze reden met het vorige model van de 5 serie. Totaal verwaarloosde auto maar toch nog altijd een air van hier tot in Mekka. Ik denk een 520d, met een X nummerplaat en jawel een M5 badge achteraan ... kon eventjes de glimlach niet van mijn gezicht halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenOm eerlijk te zijn begrijp ik die M-badge afkeer niet.
Zelf zou het niet in mij opkomen om het te doen, maar als andere mensen dat nu mooi/leuk/cool/graaf/(vul maar aan) vinden. Wat is dan het probleem?
Greetzzz,
Rachid
Denk dat je het wat kan vergelijken met een fake Louis Vuitton bij de dames? De n00b ziet er niks van maar de kenner wel.
Een beetje vage vergelijking but I guess you get my point.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenToch denk ik dat er mensen zijn, die wel weten wat een M5 is maar de uiterlijke kenmerken niet onmiddellijk kennen, die zullen geloven dat het een echte is... denk ik.
Ik weet ook ergens een 5' staan met één uitlaat (520d allicht, maar het kan ook een 520i zijn, ik ken het verschil in uitlaat niet zo goed) en met M-pack en M5-logo.
Echt belachelijk. Ik kan mij niet anders inbeelden dan dat die mannen tegen bepaalde mensen gaan verkondigen dat ze met een M5 rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDaarnet gezien ,ik was echt jaloers op de eigenares.
interieur was ook full option (terra sportzetels) nieuwe gps ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDenk dat je het wat kan vergelijken met een fake Louis Vuitton bij de dames? De n00b ziet er niks van maar de kenner wel.
Een beetje vage vergelijking but I guess you get my point.
Maar een M5 badge op een niet-M5, daar doe je toch niemand kwaad mee. Zelfs al wil je daar mensen mee doen geloven dat je een M5 hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenNamaak handtassen en namaak kledij vind ik te vergelijken met namaak velgen. Dat vind ik niet kunnen. ('t is ook verboden, maar daar tekken wij ons niets van aan )
Maar een M5 badge op een niet-M5, daar doe je toch niemand kwaad mee. Zelfs al wil je daar mensen mee doen geloven dat je een M5 hebt.
Trouwens, namaak waarbij de naam gewijzigd is: wordt dat juridisch gezien anders behandeld? Ik denk aan Ralf Lauren, Hugo Bos, Wolex, Pila, Poketons,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMm...good point.
Trouwens, namaak waarbij de naam gewijzigd is: wordt dat juridisch gezien anders behandeld? Ik denk aan Ralf Lauren, Hugo Bos, Wolex, Pila, Poketons,...
Maar de begeleidende omstandigheden (hier dus de naam die verwarring kan stichten, onrechtmatig voordeel door de naambekendheid van het andere product te gebruiken,..) zorgen ervoor dat het wel strafbaar is
art 93 en 94 WHPC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZeker weten.
Ik weet ook ergens een 5' staan met één uitlaat (520d allicht, maar het kan ook een 520i zijn, ik ken het verschil in uitlaat niet zo goed) en met M-pack en M5-logo.
Echt belachelijk. Ik kan mij niet anders inbeelden dan dat die mannen tegen bepaalde mensen gaan verkondigen dat ze met een M5 rijden.
Zoals die S van Matthi zijn vader, hangt toch ook AMG-badge op, maar is gewoon een S500 met AMG-pack.
Ik zou het zelf ook niet doen, en vind het ook best belachelijk, maar als zij zich daar beter bij voelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sille Bekijk Berichtenyes,
heb vroeger in keerbergen gewoond en kom daar nog wel redelijk veel
Comment
-
geloof me, vrouwen denken al snel dat dat een echte m5 zou zijn... zo had het lief van een kameraad van mij ook zogezegd een m5 thuis staan... jaja sure... bleek een 520d te zijn zelfs zonder enige m opties...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
Comment