Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
geloof me, vrouwen denken al snel dat dat een echte m5 zou zijn... zo had het lief van een kameraad van mij ook zogezegd een m5 thuis staan... jaja sure... bleek een 520d te zijn zelfs zonder enige m opties...
Kan nog straffer, 'k ken iemand die zei dat haar pa een M3 had gekocht, bleek achteraf een 645ci te zijn
17 Januari BMW Schnee Fahrer training in Linthal in Glarus...ben is benieuwd..ik hoop dat er naast de obligatoire dingen nog een ferm potje geschoven mag worden.
Kan nog straffer, 'k ken iemand die zei dat haar pa een M3 had gekocht, bleek achteraf een 645ci te zijn
Potverdekke, dan heb ik tegen mijn vrienden voor niets zitten stoefen over het kontje van mijn vriendin? Man man, twee druppels water met het kontje van Cameron Diaz, zeg ik u!
Bottom , WTF maken velen zich druk om...leven en laten leven...
Potverdekke, dan heb ik tegen mijn vrienden voor niets zitten stoefen over het kontje van mijn vriendin? Man man, twee druppels water met het kontje van Cameron Diaz, zeg ik u!
Bottom , WTF maken velen zich druk om...leven en laten leven...
R-M
Da's niet druk maken é, 't is gewoon grappig als mensen die er niets/niet veel van kennen zo'n dingen zeggen
S500 AMG is idd altijd de typevermelding als het AMG pack erop zit.
In het geval van zo'n fake M5 moet je al moeite doen, want je moet die badge achteraf bijkopen en er laten ophangen.
Die S van Matthi zijn pa is ook effectief een S500 AMG hé, dat is niet het geval bij die fake M5. Het is eerder vergelijkbaar met een S320 waar S65 AMG ophangt.
Comment