Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Zoals reeds gezegd, nog altijd geen fan van.

Maar wat een überzal0ge foto's!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Zoals reeds gezegd, nog altijd geen fan van.

Maar wat een überzal0ge foto's!!
        Eens iets anders dan M pack en in mijn ogen nog steeds de meest exclusieve 1 serie dat ik ooit heb gezien .

I love it

Heb jij die foto's niet getrokken?

Comment

• Ik ben wel fan van een vijfdeurs BMW 1, maar niet van de velgen en dat aero-pakket.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Heb jij die foto's niet getrokken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Blake

Comment

• Ik heb deze van Marc Duez in mijn vitrinekast staan. Deze heeft wel nr 31 ipv 8 en ook zonder deze M-spoilerpakket.

Comment

• American style filmpje maar de testrijder geeft wel interessante commentaren

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Fak dat rijdt echt zo leuk volgens mij hè...

Comment

• zeker als je die wat minder fool proof afstelt

gTa vertelde al iets over het enorme onderstuur probleem om die 1 serie's, omdat ze anders beetje te giftig zijn voor de average driver.

zou trouwens echt een schitterend platform zijn om een racewagen van te maken zon 135i

Comment

• Maar zoals de man in het filmpje zegt mist hij wel wat lineariteit om echt goed te zijn op circuit. (klopt?)

Pak ik er wel bij hoor.

Comment

• Toch zou ik de 130i prefereren.

Juist spijtig dat die niet in coupévorm bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                            Toch zou ik de 130i prefereren.

Juist spijtig dat die niet in coupévorm bestaat.
                            Haha, bij mij juist andersom. Een 135i graag, kan je makkelijk nog tunen.

Vind het net spijtig dat die niet in Sporthatchvorm bestaat.

Comment

Maar zoals de man in het filmpje zegt mist hij wel wat lineariteit om echt goed te zijn op circuit. (klopt?)

Pak ik er wel bij hoor.
                              uhu, mij zou 't wel storen omdat ik er regelmatig mee op circuit zou gaan.. maar denk wel dat het eenvoudig en gratis op te lossen valt door die camber mod te doen, met non-RFT banden (als ik afga op Gilles zijn ervaringen)

bottom-line
                              - te veel bodyroll
                              - geen 'leuke' motor voor op circuit, te weinig top-end rush zoals in een M
                              - stuur direct/precies/goed in maar in het midden van de bocht te veel onderstuur (veel BMWs hebben hier last van vind ik.. insturen gaat lekker maar vanaf dan is het constant onderstuur balanceren)

dat laatste puntje herken ik ook in veel Mini's btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                - stuur direct/precies/goed in maar in het midden van de bocht te veel onderstuur (veel BMWs hebben hier last van vind ik.. insturen gaat lekker maar vanaf dan is het constant onderstuur balanceren)
                                Kunt ge dat niet voorkomen door agressiever op de gas te gaan?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                cc

Comment

• Is dat star spoke 96? Origineel verkrijgbaar voor een E38? Wat een lelijke velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Is dat star spoke 96? Origineel verkrijgbaar voor een E38? Wat een lelijke velg
                                    Yep, 96. Niet origineel verkrijgbaar voor een E38... Enkel voor een E46.

Comment

Yep, 96. Niet origineel verkrijgbaar voor een E38... Enkel voor een E46.
                                      Staat in de optielijst van m'n E38

295 LT/ALY WHEELS/STAR SPOKE 96
                                      Echter heb ik een ander reservewiel...

Vergissing van BMW dan bij de optielijst?

Comment

Fak dat rijdt echt zo leuk volgens mij hè...
                                        Zo'n 135i is één van de beste wagens waarmee ik ooit gereden heb. Een schitterende auto is het, qua motor, looks, rij-eigenschappen,... Prachtig!

Maar dat onderstuur klopt inderdaad wel. Is ook één van de weinige minpunten aan die auto vond ik. Nu, het valt natuurlijk op te lossen maar het is jammer dat het niet standaard neutraal afgesteld is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Staat in de optielijst van m'n E38

Echter heb ik een ander reservewiel...

Vergissing van BMW dan bij de optielijst?
                                          Raar!

Die velg is tesamen met de facelift van de E46 gelanceerd als ik mij niet vergis, dat was in 2001, het jaar waarin ook de E65 is gelanceerd...

Ik heb ze iig nog nooit op een E38 gezien, zou ook niet echt mooi zijn vrees ik.

Comment

Working...
                                          X