Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo lijkt het wel ja.

Die 6 heeft wel knappe velgen.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nah, photoshop gone wrong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Die laatste.

Fak wat een heerlijk ding.
        Overlaatst is er een gelijkaardige (lijkt er verdomd hard op) onder de hamer gegaan voor 120.000 USD

Ik ben al tevreden met een gewone 3.0 CSI...

Comment

• Wat houdt het sportonderstel in van een '02 E46 (touring)
          Instelbaar,...? Iets lager dan standaard? Of niks speciaals?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
            Nemo zoals gevraagd:

Knappe foto's en echt een lekkere einser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
              Wat houdt het sportonderstel in van een '02 E46 (touring)
              Instelbaar,...? Iets lager dan standaard? Of niks speciaals?
              M-onderstel --> Lager en harder.

Comment

• Oh en dikkere stabi's enzo ook.

Comment

• gvd seg, ik ging deze middag ook eens een deurklink uit een E36 halen, wat een rotbak om dat te doen

De hendel om het slot te bedienen was afgebroken. Ik kon het herstellen, en de boel werkte prima na montage... maar dan na 10 keer bedienen ofzo brak gewoon het frame van de handgreep zelf af... maak dat toch eens van deftig materiaal

5u van m'n zondag naar de zak, dank u E36 kwaliteit

Comment

• Is 't een gestolen één?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Oh en dikkere stabi's enzo ook.

Thx! Een must dus wel...

Nu ben ik al wat 330d zoekertjes tegengekomen. En het is me al paar keer opgevallen dat er "austauschmotor" bij staat. Motor vervangen dus, en dat steeds bij de 204 pk versies
                      Iemand hier meer info over? Op bimmerboard staat ook een 330cd, waar ook al de motor van vervangen is... Op Duitse fora dan gelezen dat een 204pk gewoon dezelfde motor is, enkel door BMW zelf een andere ECU gegeven, wat ik straf zou vinden... Iemand info?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                        Thx! Een must dus wel...

Nu ben ik al wat 330d zoekertjes tegengekomen. En het is me al paar keer opgevallen dat er "austauschmotor" bij staat. Motor vervangen dus, en dat steeds bij de 204 pk versies
                        Iemand hier meer info over? Op bimmerboard staat ook een 330cd, waar ook al de motor van vervangen is... Op Duitse fora dan gelezen dat een 204pk gewoon dezelfde motor is, enkel door BMW zelf een andere ECU gegeven, wat ik straf zou vinden... Iemand info?
                        Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat de automatische versnellinsbakken niet de sterksten zijn.

Comment

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat de automatische versnellinsbakken niet de sterksten zijn.
                          ook die van de rwd 30d's? Ik las overlaatst in een semi technisch boekje opt werk nog over de automaten in een X5, en daarvan zou er geen enkele de 100k overleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            ook die van de rwd 30d's? Ik las overlaatst in een semi technisch boekje opt werk nog over de automaten in een X5, en daarvan zou er geen enkele de 100k overleven.
                            Ook de rwd's ja.

Comment

• Ze overleven als je de sportmode niet gebruikt. Sportmode gebruiken = kaput.

Comment

• Automaat was ik toch niet van plan te kopen

Deze had ik gecontacteerd:

Kerel wil niks meer van zijn prijs afdoen. Had nochtans niks over prijs gezegd Maar stuurt mij wel een foto van zijn linkervoorpaneel waar nu "ein wenig Schäden" aan is, ik vond het toch al een mooi blutske

Edit: De wintervelgen op de foto krijg ik er bij...
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Geen sportzetels

Comment

Geen sportzetels

Onder de 160k km valt er wel wat moois te vinden... Maar geen 204pk voor minder dan 9k €, mss best als ik zo die verhalen lees over nieuwe motoren
                                    Vereisten zijn toch wel handbak, schuifdak, xenon, lederen sportzetels, sportonderstel.

Comment

Is er een aawijzing ergens aan de auto van zo'n sportonderstel ?
                                      ik heb rijd met een E46 320ci omdat die nogal hard aanvoelt
                                      ik heb hem niet nieuw gekocht het is daarom dat ik het niet weet!

THX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
                                        Is er een aawijzing ergens aan de auto van zo'n sportonderstel ?
                                        ik heb rijd met een E46 320ci omdat die nogal hard aanvoelt
                                        ik heb hem niet nieuw gekocht het is daarom dat ik het niet weet!

THX
                                        Goh, je kunt dat zien aan de hoogte van de auto.

Comment

• Zoek de BMW 7...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X