Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand hoe je bij een bmw de onderhouds beurten kunt natrekken als de onderhoudsboekje kwijt is

Comment

• Gewoon opvragen bij de verdeler.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
        Om eerlijk te zijn begrijp ik die M-badge afkeer niet.

Zelf zou het niet in mij opkomen om het te doen, maar als andere mensen dat nu mooi/leuk/cool/graaf/(vul maar aan) vinden. Wat is dan het probleem?

Greetzzz,
        Rachid
        Geen enkel probleem... maar waarom doen ze het ?! En het is niet eens een enkeling die het doet... Je ziet het zo vaak. Waarom toch ?!

Soms kan ik het misschien nog begrijpen. Een lid van het forum hier had ook een E60 525d met M Pack en die heeft op z'n koffer ook het M logo gehangen. Enkel de 'M' niet 'M5'. Hij vond het wel passen omdat hij een 5 had met M Pakket. En ergens moet ik hem wel gelijk geven... Wagen was volledig origineel op die M badge na... Dan is dat eigenlijk nog niet zo zot hé. Die 5 heeft weldegelijk een M pakket maar is totaal geen M5 natuurlijk. Dan kan ik er nog inkomen... Maar bv. op al die E30's M logo's hangen...?! WTF... Bij een E30 zie je het van kms ver dat het een gewone is.

Ik wil 320i op mijn M3 hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Bullshit.

Mss dat die garage dat doet in dat boerendorp waar die S vandaan komt, maar MB België (of Duitsland) doet het al zeker niet

De verkoper stelde voor om er een AMG logo op te hangen. En mijn vader zei dat hij dat goed vond, omdat er dan links en rechts een logo hangt en het mooi in evenwicht is.
          En als mijn vader dat mooi vindt neemt hij dat. Punt

Edit: Atenza, ban mij nu alstublief niet omdat ik het woord AMG heb gebruikt en ik daardoor het topic hier verziek. Alvast bedankt
          Last edited by Matthi; 12/12/2008, 03:05.

Comment

• Is het normaal dat je bij een wagen van een 5-6 maand oud al roest vindt achter je velgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
              Is het normaal dat je bij een wagen van een 5-6 maand oud al roest vindt achter je velgen ?
              Hmmmm let me guess.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                Geen enkel probleem... maar waarom doen ze het ?! En het is niet eens een enkeling die het doet... Je ziet het zo vaak. Waarom toch ?!
                Geen idee. Maar dat is toch niet belangrijk? Er zijn zoveel zaken waarvan ik me afvraag waarom mensen het doen. En zolang ze er niemand kwaad mee doen is dat toch hun zaak.

Ach, er zijn er zelfs die een M3 badge als schermafbeelding gebruiken. Over zielig gesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten

Soms kan ik het misschien nog begrijpen. Een lid van het forum hier had ook een E60 525d met M Pack en die heeft op z'n koffer ook het M logo gehangen. Enkel de 'M' niet 'M5'. Hij vond het wel passen omdat hij een 5 had met M Pakket. En ergens moet ik hem wel gelijk geven... Wagen was volledig origineel op die M badge na... Dan is dat eigenlijk nog niet zo zot hé. Die 5 heeft weldegelijk een M pakket maar is totaal geen M5 natuurlijk. Dan kan ik er nog inkomen... Maar bv. op al die E30's M logo's hangen...?! WTF... Bij een E30 zie je het van kms ver dat het een gewone is.

Ik wil 320i op mijn M3 hangen.
                  De M hangt daar als de e30 in kwestie een M-pakket had. Was blijkbaar standaard. (tenzij je echt een "M3" logo bedoeld achteraan, da's uiteraard niet standaard ^^)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    (tenzij je echt een "M3" logo bedoeld achteraan, da's uiteraard niet standaard ^^)
                    Het zal wel over M3 badge gaan.

Het is toch enkel bij een niet-M3 dat je van kilometers ziet dat het een gewone is.

Comment

Is het normaal dat je bij een wagen van een 5-6 maand oud al roest vindt achter je velgen ?
                      Wat bedoel je? Aan of rond je schijven ofzo?

Comment

Bij een BMW wel,M'n 1serie had er ook last van met zo'n 8000km op de teller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Wat bedoel je? Aan of rond je schijven ofzo?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Bij een BMW wel,M'n 1serie had er ook last van met zo'n 8000km op de teller.
                          Onze had dat ook daar aan de remschijven, allé niet erop maar de wielassen of whatever .. al na 6 - 7 maand zoiets..

Comment

• De schijven zelf zijn niet geroest, maar onderaan en de aansluiting op de velg . kzal morgen anders eens foto's nemen. Ik vind het anders niet zo normaal

Comment

De schijven zelf zijn niet geroest, maar onderaan en de aansluiting op de velg . kzal morgen anders eens foto's nemen. Ik vind het anders niet zo normaal
                              De laatste bmw's hebben allemaal dat probleem, onze x5 heeft er ook last van. Het ziet er niet uit, maar op de nieuwe 7 reeks hebben ze het blijkbaar opgelost.

Comment

• Nee, valt erg goed mee Als je net op zoek bent naar zoiets... Maarja momenteel zijn er niet veel op zoek naar een 4.4L denk ik

Zijn hier mensen die weten wat de kwalen zoal zijn van een e36 318is na x aantal km's? Of is dit ergens te vinden?

Comment

• US-spec.. moest je het weten staat hij nog in de US

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    US-spec.. moest je het weten staat hij nog in de US
                                    Dat zou mij ook niks verbazen

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Gewoon opvragen bij de verdeler.
                                        geld dit ook voor wagens buiten belgie

Comment

Working...
                                        X