Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOei... ik vind het precies een beetje johny nu...
Da vind ik helemaal nietBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenPrachtig werk!!
Maar ==> bandenzwart, OEM achterlichten en trekhaak verwijderen graag.
Wa heeft iedereen met da bandenzwart? Die banden zien er toch normaal uit
Lichten en trekhaak blijven er toch op zeBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Ik zou echt dat rode randje van op de photoshop-pic erop zetten! Dat zag er echt zooooooooo goed uit!
Over de banden, ze zijn een beetje dof/grijs...en ja, mierenneukers dat ze hier zijn ( ) da moet zwart zien! ^^Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtentest 1,2,3 test
er staat zelfs niet eens een link ofzo in je post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh, wie we daar hebben, Fiddy toch wel niet zeker!
moet ik me hier terloops even verantwoorden voor wat ik de voorbije 24u gedaan heb, en de komende week op het programma heb staan?
of begrijp je zo ook wel dat ik je ga moeten teleurstellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenThx!
Wa heeft iedereen met da bandenzwart? Die banden zien er toch normaal uit
Lichten en trekhaak blijven er toch op ze
Gewoon eens kuisen en wat tyre gel erop zou dus knapper zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh, wie we daar hebben, Fiddy toch wel niet zeker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenidd, Fiddy waar blijven de foto's?
volgende keer ga je maar met de fiets naar Stuttgart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
volgende keer ga je maar met de fiets naar Stuttgart
sorry Fiddy
Porschemuseum was vet! :o:o:o
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenidd, Fiddy waar blijven de foto's?
Aanhoor deze wijze Limburger! Je verantwoording voor de komende 24u mag zoal gebruikelijk per PM
Comment
-
staat bij Belien Lommel (Schillebeekx) :
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
gisteren dus met Fiddy gaan kijken naar eentje. Hij viel net buiten het budget maar ik moest hem gezien hebben! Ik verwachtte er veel van, ik had mezelf voorgenomen dat ie voor die prijs echt MINT moest staan.
zijn rond half 11 thuis vertrokken en hebben goed kunnen doorrijden, totdat we om 15u aankwamen op onze bestemming. Daar wat rondgedraaid maar geen 525d te zien, zelfs de winkel was gesloten.
Ik werd zot, belde naar de contactpersoon en die vroeg me 5min te wachten, achteraf erachter gekomen dat ze iets verderop een grotere autohaus hebben.
5min vol spanning daar rondgedraaid totdat ze met de wagen kwam aangereden.
De auto was niet echt zuiver maar al snel bleek dat dit was wat ik zocht.
Ik stond versteld van de staat van de wagen, ik kon geen argumenten vinden om af te haken. Je kent dat gevoel wel, je ziet dat en bent sprakeloos. Al snel had ik door dat het budget iets opgetrokken ging worden
Daarna een ritje gemaakt en vanaf de eerste meters voelde ik dat het dit is wat ik wil. Geen versleten koppeling, fluitende turbo, krakende ophanging, geen pixelfehler, geen roestende achterklep of dreunende uitlaat.
De Jerre was verkocht
wil er iemand zo vriendelijk zijn om adhv het chassisnummer de optielijst eens op te vragen?
topicje volgt wel eens, de planning is om volgende week zaterdag de wagen te gaan halen. Ik had net niet genoeg pieken bij en we hadden geen tijd om de platen en papierenhandel te fixen. Dan op weg terug naar huis gestopt bij de burgerking en vlot naar huis gereden, lupo doet dat verdomd goed!
hier de foto's
Comment
Comment