Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier gaat wel heel beschaafd mee gereden worden, de wagen nodigt niet uit tot raggen en deze ga ik soigneren zoals vroeger de doos voor die tegenvallertjes
Mijn pa heeft ook zo een E39 525d met Mpakket gehad en dat reed verdomd goed
Ooit...
Waarom staat daar individual? Sterlinggrau was toch een standaardkleur?
ik denk dat het met het interieur heeft te maken, Robin dacht dat toch
de stiksels zijn heel mooi afgewerkt in het wit, soit, het maakt me niet uit, het zal wel ergens aan liggen
ik heb speciaal gezocht naar eentje zonder automaat. Navi zou fijn zijn maar bij een 2de hands heb je niet te kiezen.
valt dat achteraf in te bouwen?
dikke proficiat, prachtige wagen en zeker een waardige opvolger voor je 320.
In verband met het achteraf inbouwen van zo een navi proff, dat is echt wel te doen. Op ebay, kapaza die dingen staan er genoeg schermen en computers te koop van die systemen, je kan zelfs een een computer met dvd (gans europa) aan zo'n 16/9 scherm koppelen. Hier een interessante link van iemand die zo een systeem achteraf ingebouwd heeft, het is wel in een csl, maar uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer.
dikke proficiat, prachtige wagen en zeker een waardige opvolger voor je 320.
In verband met het achteraf inbouwen van zo een navi proff, dat is echt wel te doen. Op ebay, kapaza die dingen staan er genoeg schermen en computers te koop van die systemen, je kan zelfs een een computer met dvd (gans europa) aan zo'n 16/9 scherm koppelen. Hier een interessante link van iemand die zo een systeem achteraf ingebouwd heeft, het is wel in een csl, maar uiteindelijk komt dat op hetzelfde neer.
Comment