Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sparen gelijk zot man!!!
Ik ben minder voor de E30 (190 is leuker) en de E36 (marginaal imago), maar een E46 en E90
Mijn favo model is eig al altijd de e36 geweest, maar een e36 318is is minder voordelig fiscaal.
En nu heeft mijn maat een e30 316i waar ik af en toe op het land wa driftjes mee zet en ik moet zeggen, ik ben ook wel wat verliefd geworden op de e30.
Maar er zijn nog veel mogelijk denk pistes hoor
Zoals een oude hothatch zoals oa ; peug 205 gti, ax gti,...
Of een e46 318d mss zelfs met wat geluk een 320d en die dan chippen
Liefst rwd, maar bv een peug 205 gti gaat in een kleine 8 sec naar 100, das redelijk vlug vind ik, zeker als eerste wagen, voor zoiets lever ik dan graag die rwd in
Nu terug Onn - Topic, antwoord mag zeker in Pm
Idd, dat vind ik ook een geweldige auto, maar er is geen enkele motor/versnellingsbak die me echt aanstaat. Ideaal vind ik een 6-cilinder benzine met turbo en manuele versnellingsbak. Dat hebben ze niet in de C, maar goed een krachtige atmo benzine kan ook leuk zijn, de C350 dan maar, maar die kan dan alleen maar met automaat
+ ESP kan niet volledig uit, wat vervelend kan zijn op een trackday of als je eens wil spelen op een natte parking ofzo.
Daarom, een 335i manueel is de ideale auto voor mij
Comment