Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de cover van de nieuwe bmw magazine staat een 5GT, met als onderschrift "Echte schoonheid zit vanbinnen".

Vond het nog wel vrij grappig, blijkbaar beseffen ze zelf dat het op niets trekt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Ik dacht dat elke BMW 1' Coupé en Cabrio LED-achterlichten had (dus ook die zonder xenonkoplampen). Blijkbaar klopt dat niet, want gisteren reed ik achter een Coupé en die had duidelijk geen LED's achteraan. Dus hoe zit het nu? Of heeft alleen de Cabrio altijd LED's?

Dat de Hatch en Sportshatch alleen LED's hebben i.c.m. xenons, wist ik.
        De coupé en cabrio hebben standaard altijd LED-achterlichten. De balkjes zijn die LEDs dus
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
          De coupé en cabrio hebben standaard altijd LED-achterlichten. De balkjes zijn die LEDs dus
          Dat zei je idd al, maar dat is het net. Ik reed echter een Coupé waar duidelijk doodgewone lampjes in de achterlichten zaten. Niets balkjes met LED's dus.

Edit:
          Of nee, het was iemand anders die me dat al eens vertelde.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            En waarom hebben die nieuwe BMW's zo volledig verticale nieren die véél te groot zijn? Ik hoop dat die nieuwe 5 ook zo geen neus gaat krijgen maar ik vrees ervoor.

Dat is om voetgangers minder pijn te doen als ge ze omrijdt. Denk dat alle auto's dat binnenkort gaan hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
            Op de cover van de nieuwe bmw magazine staat een 5GT, met als onderschrift "Echte schoonheid zit vanbinnen".

Vond het nog wel vrij grappig, blijkbaar beseffen ze zelf dat het op niets trekt.
            Lol, zou idd grappig zijn als ze het zelf al toegeven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Dat zei je idd al, maar dat is het net. Ik reed echter een Coupé waar duidelijk doodgewone lampjes in de achterlichten zaten. Niets balkjes met LED's dus.

Edit:
              Of nee, het was iemand anders die me dat al eens vertelde.
              Kijk eens op de bmw car configurator he.

Comment

• Ik vind dit een ketel voor As Serti!

Comment

• Hoe en of waar kan ik zien welke ET waarde past onder mijn 118i?
                  E87

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Ik vind dit een ketel voor As Serti!

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/21533...4_SW_530i.html
                    Is trouwens een manuele! Heeft wel hagelschade.

Comment

• Hier ook maar eens plaatsen voor wie niet in de oldtimertopics komt...

Meningen gevraagd -> http://www.kapaza.be/Autos/BMW/20867...E30_325ix.html

Deze stond er een half geleden ook al eens lange tijd op. Nu opnieuw en nog steeds door dezelfde eigenaar (precies wel een liefhebber). Toen vroeg hij 2600 euro, nu nog 2.000 euro. De wagen heeft een zeer mooi beige lederen interieur herinner ik mij van de vorige advertentie.

Is er misschien iemand die de wagen een beetje (her)kent? Omdat er
                      www.e30.be op te lezen staat.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          Hoe en of waar kan ik zien welke ET waarde past onder mijn 118i?
                          E87
                          Dit vond ik over jouw huidige velgen:

VOORAAN

7,5x18
                          205/45R18
                          ET47

ACHTERAAN

8x18
                          225/45R18
                          ET49

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                            Op de cover van de nieuwe bmw magazine staat een 5GT, met als onderschrift "Echte schoonheid zit vanbinnen".

Idd. ik vroeg het mij ook af op wat dit sloeg. Vond zelf die vrouw(met dat lederen rockjasje) echt niet passen bij het genre van (luxe)wagen. Alsook enkele blz veder staat er een ne jonge gast die aanleunt tegen de 5GT ook niet staan en ook beter zouden staan bij een Mini of een 1 Serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Is trouwens een manuele! Heeft wel hagelschade.
                              Lijkt me geen overdreven prijs. Achterbank er uit en gaan.

Comment

• gisteren bij Van Avondt in Herent naar de voorstelling van de 5GT en de X1 geweest.
                                Die 5GT is een machtige bak, alleen de prijs van het model dat er stond ,75.000€ was ;De X1, stonden twee modellen blauwXdrive(46000€) en zwart(34000€) vindt ik ook een knappe, de volgende zou wel eens een X1 kunnen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                  gisteren bij Van Avondt in Herent naar de voorstelling van de 5GT en de X1 geweest.
                                  Die 5GT is een machtige bak, alleen de prijs van het model dat er stond ,75.000€ was ;De X1, stonden twee modellen blauwXdrive(46000€) en zwart(34000€) vindt ik ook een knappe, de volgende zou wel eens een X1 kunnen zijn.
                                  miljaar! ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet er iemand of je in een e60 een flitsdatabase kan toevoegen, waarbij er een alarm afgaat als je te snel aan een flitspaal komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand of je in een e60 een flitsdatabase kan toevoegen, waarbij er een alarm afgaat als je te snel aan een flitspaal komt?

Je kan ze toevoegen, maar ik denk niet dat je een alarm kan laten afgaan. Ze staan gewoon aangeduid op de kaart.

Comment

• Daar vreesde ik al voor ja. Best gewoon een inforad ofzo kopen dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                          Net op salesafter.de winterbanden besteld, ik ben benieuwd hoe ze die komen leveren
                                          Prijzen zien er ni slecht uit !

Ik heb ook juist prijs gevraagd voor een set winterwielen bij de BMW dealer en die prijs lag zo'n 25% hoger !

Zijn het echt originele BMW wielen ?
                                          Leveren ze tot in België ?

Comment

Working...
                                          X