Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
    Heeft er al iemand de films "The Hire" van BMW gezien? Wiki
    Ja, zijn 8 kortfilms van verschillende regisseurs. Best ok Die van guy richie, star, vind ik het leukste.

Comment

• Morgen eens bekijken allé

Comment

• Deze week een "Best wishes"-mail gekregen van een verkoopsafgevaardigde van een BMW-garage waar ik in maart info was gaan vragen ivm mijn toen nog toekomstige e60...
        Verschillende keren contact mee gezocht na de eerste babbel in de garage, doch nooit meer vast gekregen... Nu ineens een "Best wishes"-mail ...

Ik heb het dan ook niet kunnen laten om het volgende terug te mailen :

"Blij dat er tijd is voor deze wensen.
        Alleen jammer dat er in maart geen tijd was om mijn telefoons te beantwoorden, noch om mij terug te bellen, noch om te reageren op mijn mail ivm de aankoop van een nieuwe 5-reeks...
        En een collega die ik dan uiteindelijk toch aan de lijn kreeg, zou mij laten terugbellen, maar ook dat is niet gelukt..."

'k Ben eens benieuwd voor de reactie...

Comment

• Was het toevallig Davo?

Daar heb ik nog zo'n verhalen over gehoord

Comment

• Ik denk het niet want hij is van Lubbeek maar ket kan, wij hebben wel nooit klachten gehad van Davo
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Imo zal de huidige '3 sowieso als één van de minst geslaagde '3-generaties de geschiedenis in gaan, zeker qua looks, ook qua afwerking en bouwkwaliteit, maar (en dat is het jammerste) ook qua rijgedrag. Dat laatste is 100% de schuld van de (imo verkeerde) keuze voor runflat.
              Ik ben benieuwd naar de opvolger. Hopelijk ziet die er wat beter uit. Het wordt stilaan tijd dat ik de E46 vervang, vandaar.

Comment

• Wat is dit?

Het is geen M pack, maar standaard bumpers zijn dat ook niet.

Comment

• Aero pack met de 19'' velgen van het M-sportpakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Wat is dit?

Het is geen M pack, maar standaard bumpers zijn dat ook niet.

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/22303...39500_kms.html
                    Lijkt iets Aero-pack-achtigs. Bestaat dat voor de E93??

Edit:
                    OK, mijn vermoeden werd zonet bevestigd.
                    De achterbumper is niet mijn ding, maar de voorbumper is alleszins smaakvoller dan het Aero-pack-voorbumper voor de 1-reeks.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Blijkbaar wel.

Ik dacht dat enkel de X5 enzo dat had.

Comment

• Het is inderdaad het Aero-pack dat naderhand kan gemonteerd worden als opbouwdelen.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Superdik!

Comment

• Comment

• Huh? Was dat niet de nummerplaat die op Bram zijn 320i hing?

Comment

• Oei, niet aan gedacht. Ik denk dat bram nog iets moet zeggen dan :p

Comment

• Haha heeft hij een E39 gekocht?

Comment

• Jah ind! Het is een 520d. Ik ga in NL naar school en moet om de twee weken 320 km doen. Gaat goed met de e30, maar het verbruik is erg hoog. Ik wil er ook zuinig op zijn nu hij in goede staat is. Zo'n 520d is zeer comfortabel en verbuikt 6,5 liter. Het is jammergenoeg geen 6pitter, maarjah gelukkig blijft de e30 .
                                    Last edited by ; 31/12/2009, 14:50.

Comment

• comfortabele wagen idd, maar dat wist ik al :p

Ge komt vanavond toch voor één keer met de fiets ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                        Jah ind! Het is een 520d. Ik ga in NL naar school en moet om de twee weken 320 km doen. Gaat goed met de e30, maar het verbruik is erg hoog. Ik wil er ook zuinig op zijn nu hij in goede staat is. Zo'n 520d is zeer comfortabel en verbuikt 6,5 liter. Het is jammergenoeg geen 6pitter, maarjah gelukkig blijft de e30 .
                                        Leuk dat de E30 blijft! Dat doe je goed, zo'n knappe daily en zo'n knappe plezierauto
                                        Ik zou wel de PFL lichten terugsteken. Ga je naar de IVA?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                          Jah ind! Het is een 520d. Ik ga in NL naar school en moet om de twee weken 320 km doen. Gaat goed met de e30, maar het verbruik is erg hoog. Ik wil er ook zuinig op zijn nu hij in goede staat is. Zo'n 520d is zeer comfortabel en verbuikt 6,5 liter. Het is jammergenoeg geen 6pitter, maarjah gelukkig blijft de e30 .
                                          laat me raden, de IVA?

Comment

Working...
                                          X