Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
da's weer een ander vermogen dan die 340 pk uit die Z4 S, hoeveel versies van deze motor zijn er ondertussen al wel niet ? had gedacht dat 335is ook wel 340 pk zou krijgen...
da's weer een ander vermogen dan die 340 pk uit die Z4 S, hoeveel versies van deze motor zijn er ondertussen al wel niet ? had gedacht dat 335is ook wel 340 pk zou krijgen...
Denk dat het hetzelfde blok is als de z4, maar ik dacht idd dat de 35i vernieuwd is
da's weer een ander vermogen dan die 340 pk uit die Z4 S, hoeveel versies van deze motor zijn er ondertussen al wel niet ? had gedacht dat 335is ook wel 340 pk zou krijgen...
minder dan je denkt hoor..
306 pk, 326 pk (BMW Performance Powerkit, 335ci en de 740i F01) en 340 pk voor de Z4
ow, en 360 pk voor de Alpina B3 Bi-Turbo
op de Alpina na, denk ik niet dat je dat verschil voelt.. tenzij die natuurlijk meer produceren dan ze op papier hebben (wat bij een 335i het geval is)
Nieuwe versie is de N55, zelfde specs maar dan 1 turbo minder. Twin-turbo variant blijft in productie (waarschijnlijk gaan ze daar mee hogere vermogen ontwikkelen -> 135i wordt single turbo, M1? is twin turbo)
minder dan je denkt hoor..
306 pk, 326 pk (BMW Performance Powerkit, 335ci en de 740i F01) en 340 pk voor de Z4
ow, en 360 pk voor de Alpina B3 Bi-Turbo
op de Alpina na, denk ik niet dat je dat verschil voelt.. tenzij die natuurlijk meer produceren dan ze op papier hebben (wat bij een 335i het geval is)
Nieuwe versie is de N55, zelfde specs maar dan 1 turbo minder. Twin-turbo variant blijft in productie (waarschijnlijk gaan ze daar mee hogere vermogen ontwikkelen -> 135i wordt single turbo, M1? is twin turbo)
bedankt voor de verduidelijking, dus tenzij je voor een alpina gaat heeft het geen zin te upgraden naar die nieuwe(re) versies, had ook ergens gelezen dat een 335i met powerkit gewoonweg niet voelbaar is...
'Rear bumper diffusor insert in body colour'? Als dat die is van het M pack, dan betwijfel ik of dat echt beter gaat zijn.
335i kan je toch ook makkelijk laten chippen en zo 16pk meer krijgen?
Tuurlijk.. maar er zijn meer aanpassingen gedaan aan die 335ci om dat vermogen te behalen (laten ze toch zo uitschijnen) zoals andere koeling bvb.
Als een standaard 335i (goed ingereden/onderhouden) als rond de 310-315-320 pk zit en minstens 450-460 Nm heeft dan zou je denken dat die 'upgrade' nutteloos is. Maar ga er maar vanuit dat die 'Powerkit' meer produceert dan 326 pk en 450 Nm. Dat zou iig een logisch vermoeden zijn. Meten is weten!
bedankt voor de verduidelijking, dus tenzij je voor een alpina gaat heeft het geen zin te upgraden naar die nieuwe(re) versies, had ook ergens gelezen dat een 335i met powerkit gewoonweg niet voelbaar is...
Precies.. voor mij is er maar één upgrade boven een 335i, en dat is de Alpina B3 Bi-Turbo (en op gelijke hoogte ook de M3)
Comment