Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 135i 5 deurs, dat bestaat niet zeker?

Waarom eigenlijk niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Pover videootje. Hopelijk is 't IRL beter.

Ik zou waarschijnlijk zelfs genoegen nemen met de stock uitlaat (met valve mod) en een Performance Intake. Of een andere intake, eentje die CSL-like sound geeft (lekker hard zuiggeluid ) iig.
      IRL is dat gewoon altijd beter

Nog een video'ke

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Primeur, jammer van de slechte video kwaliteit..

335i E91 met gloednieuwe BMW Performance uitlaat

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Nog een 135i BMW Performance uitlaat

"The exhaust sounds much better in person and I would highly recommend the investment."

+ YouTube Video

Best wel luid eigenlijk, maar dat is goed

Comment

• Ik vind al die 135's met performance uitlaat wel goed klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Een 135i 5 deurs, dat bestaat niet zeker?

Waarom eigenlijk niet?
              Dunno.

Mijn droom is ook een hatch (maar 3-deurs dan) met die motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Primeur, jammer van de slechte video kwaliteit..

335i E91 met gloednieuwe BMW Performance uitlaat

+ YouTube Video
                Da's ook nog 'es iets. Een 335i touring (of 335xi als je vaak gaat skiën of op natte wegen rijdt en altijd stoplichtsprintjes wil winnen ), met M Pack, fully Performance spec, en met Noelle 400 pk erin.

Comment

• Comment

Da's ook nog 'es iets. Een 335i touring (of 335xi als je vaak gaat skiën of op natte wegen rijdt en altijd stoplichtsprintjes wil winnen ), met M Pack, fully Performance spec, en met Noelle 400 pk erin.
                    True, en nog een LSD natuurlijk.. en een PSS9

Dan heb je pas een M3 killer.

Maar toch liever een echte M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Onlangs nog gezien trouwens.. regio Oudenaarde

Comment

Ik jou ook! In uwe Mini met hoerverlichting!

Comment

Ja eigenaar is van Tielt-Winge,hij stuurt me wel eens een sms .
                          nummerplaat is TCC.

Comment

True, en nog een LSD natuurlijk.. en een PSS9

Dan heb je pas een M3 killer.

Maar toch liever een echte M3
                            touring Fehlanzeige

Maar een berline will do.

Comment

touring Fehlanzeige

Maar een berline will do.
                              Echt he.. E91 M3 zou toch zo vet zijn..

Nu ja, de E90 M3 is goddelijk.. icoon in wording

Comment

• That I don't know. Maar 't is wel een vette kar, yep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten

Heb een mail gestuurd en dit teruggekregen:

Hallo,
                                  Hartelijk bedankt voor uw snelle e-mail. Ik zag dat u geïnteresseerd bent over de auto. Allereerst wil ik u zeggen dat ik gevestigd in Engeland.
                                  Vanaf het begin Ik kan u zeggen dat de auto is persoonlijk, ik kocht het als nieuw uit België, waar ik had een arbeidsovereenkomst.
                                  Nu ik klaar bent met het werk in België en ik wil de verkoop van de auto, want het is heel moeilijk voor mij om het te gebruiken in Engeland, omdat ik een rechts rijden in de auto. De auto heeft echte KM met service boek, alle controles die werden gemaakt in het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en ook geen krassen.
                                  Ik ben de eerste eigenaar van de auto. De auto is in uitstekende staat, nooit beschadigd, geen verborgen gebreken, blijven in mijn garage.
                                  Ik heb alle documenten die je nodig hebt en sleutels. Het heeft een duidelijke titel en kan worden geregistreerd in uw naam.
                                  De uiteindelijke prijs met alle belastingen inbegrepen.
                                  Als u wilt kopen deze auto heb ik de mogelijkheid tot levering van de auto direct bij u thuis plaats met een rederij.
                                  Mail me zo snel mogelijk als u wilt kopen, deze schoonheid auto.
                                  PS: Voor de goede comunicaccion Ik geef de voorkeur aan Engels te kunnen spreken, mijn Belgisch is niet erg goed
                                  Bedankt
                                  Jeff

Te mooi om waar te zijn dus..
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                    2liter in een BMW, veel mensen vinden dat belachelijk, kan dat ook wel ergens volgen ...
                                    Beetje belachelijk vind ik

Veel liever een BMW met een 2(.2) benzine dan bv een passat 2.0 TDI.
                                    Die 5 heeft ook al 170 pk trouwens, wat toch ook niet zoo weinig is..

Comment

• Daan durft nogal, Gta zijn 2 liter belachelijk noemen
                                      De meeste jeugdige mensen vinden 2 liters belachelijk, tot ze 18 jaar worden en er zelf ene moeten kopen en betalen

Natuurlijk als pa en ma vrijgevig zijn dan zou ik ook een 3 liter EISEN! of ik kom 3 weken mijn kamer niet meer uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Daan durft nogal, Gta zijn 2 liter belachelijk noemen
                                        De meeste jeugdige mensen vinden 2 liters belachelijk, tot ze 18 jaar worden en er zelf ene moeten kopen en betalen

Natuurlijk als pa en ma vrijgevig zijn dan zou ik ook een 3 liter EISEN! of ik kom 3 weken mijn kamer niet meer uit
                                        hey, ik zeg dat er mensen zijn die dat vinden, en dat ik die begrijp, ik deel die mensen hun standpunt niet

Comment

• a, oké, ik had verstaan dat je ze volgde

Comment

Working...
                                          X