geen idee.. zoiets moet toch op de optielijst staan nee?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk zal mrogen filmpjes posten van de concept vision die op het salon stond...
Heb met de mannen die met de concept doorheen heel Europa reizen een praatje gedaan.
Hij kost 6 miljoen EURO
Straks dus de filmkes1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk vroeg mij dat deze week ook af toen ik met de idrive aan het spelen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenZou de waarde van een E30 M3 nog veel stijgen in de toekomst? Of zal deze rond de 20.000€ blijven hangen?
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAlexanderr zal in elk geval winst maken wanneer hij die van hem verkoopt !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDie op het salon was wel niet de echte ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenKan je op een E60 instellen dat de coming home verlichting aanblijft wanneer je de wagen sluit? Bij ons gaat die enkel aan als je hem opent.
Dacht ik toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenjup is bij de 3 ook zo
Bij de A6 waren dat de mistlampen dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZijn dan enkel de corona's, de mistlampen of de xenons?
Bij de A6 waren dat de mistlampen dacht ik.
bij de Mini is het exact hetzelfde, maar daar zijn het de standlichtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik was daarnet even aan het snuffelen in het iDrive menu, en ik kwam dit tegen maar ik weet niet goed wat het exact doet?
en waar kan ik een SIM kaart steken?
merci!2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik was daarnet even aan het snuffelen in het iDrive menu, en ik kwam dit tegen maar ik weet niet goed wat het exact doet?
en waar kan ik een SIM kaart steken?
merci!
In de telefoonkit met aparte BMW-hoorn en plaats om een duo-simkaart in te steken. Dus een "aparte telefoon" in de auto, zonder dat je belt via (de SIM-kaart en abo van) je mobiele telefoon.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs dat niet een soort Standheizung zodat je auto kan opwarmen voor je vertrekt?
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengeen idee.. zoiets moet toch op de optielijst staan nee?
Comment
-
Wat zijn de beste/leukste/interessantste boeken over BMW ?
En dan bedoel ik met allerlei info over het merk, de geschiedenis, de modellen, vooral de speciale reeksen of beperkte reeksen, met technische info en verkoopscijfers.
En vooral met exacte/correcte info.
Liefst een beetje geïllustreerd.
Comment
-
Comment