Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geen idee.. zoiets moet toch op de optielijst staan nee?

Comment

• Ik vroeg mij dat deze week ook af toen ik met de idrive aan het spelen was
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        Ik zal mrogen filmpjes posten van de concept vision die op het salon stond...
        Heb met de mannen die met de concept doorheen heel Europa reizen een praatje gedaan.
        Hij kost 6 miljoen EURO
        Straks dus de filmkes
        Die op het salon was wel niet de echte ...
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
          Ik vroeg mij dat deze week ook af toen ik met de idrive aan het spelen was
          Net nog even de optielijst erbij genomen.. 't staat er niet op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
            Zou de waarde van een E30 M3 nog veel stijgen in de toekomst? Of zal deze rond de 20.000€ blijven hangen?
            Zeker de beperkte oplages flirten al vaak met het dubbele van dat bedrag ...

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Alexanderr zal in elk geval winst maken wanneer hij die van hem verkoopt !

Dat denk ik niet Maar het is een hobby en dat mag wel wat kosten
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Denk dat m'n RS2 minstens 10K meer waard is dan dat ik 'm gekocht heb, then again heb ik er wsl al wel 10K ingestopt - dus ik volg slaseks in deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Die op het salon was wel niet de echte ...
                Heb je daar wat meer info over? Het was dan een kopie zonder de elektrische aandrijving ofzo? Interieur zag er toch wel gedetailleerd uit..

Comment

• Kan je op een E60 instellen dat de coming home verlichting aanblijft wanneer je de wagen sluit? Bij ons gaat die enkel aan als je hem opent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                    Kan je op een E60 instellen dat de coming home verlichting aanblijft wanneer je de wagen sluit? Bij ons gaat die enkel aan als je hem opent.
                    Ik denk dat je enkel kan kiezen hoelang de lichten aan moeten blijven nadat de motor stil gelegd is. Vanaf dat je op de afstandsbediening duwt gaan normaal gezien alle lichten uit.

Dacht ik toch.

Comment

• jup is bij de 3 ook zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        jup is bij de 3 ook zo
                        Zijn dan enkel de corona's, de mistlampen of de xenons?

Bij de A6 waren dat de mistlampen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Zijn dan enkel de corona's, de mistlampen of de xenons?

Bij de A6 waren dat de mistlampen dacht ik.
                          corona's

bij de Mini is het exact hetzelfde, maar daar zijn het de standlichtjes

Comment

• Ja bij de A6 bleven die mistlampjes nog een minuutje nabranden. Ik had gehoopt dat dat bij de BMW ook ging.

Comment

ik was daarnet even aan het snuffelen in het iDrive menu, en ik kwam dit tegen maar ik weet niet goed wat het exact doet?

en waar kan ik een SIM kaart steken?

merci!
                              stomme vraag maar... staat dat niet in de handleiding?
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

ik was daarnet even aan het snuffelen in het iDrive menu, en ik kwam dit tegen maar ik weet niet goed wat het exact doet?

en waar kan ik een SIM kaart steken?

merci!
                                Standverluchting.

In de telefoonkit met aparte BMW-hoorn en plaats om een duo-simkaart in te steken. Dus een "aparte telefoon" in de auto, zonder dat je belt via (de SIM-kaart en abo van) je mobiele telefoon.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Is dat niet een soort Standheizung zodat je auto kan opwarmen voor je vertrekt?
                                Ja, bijna : Standlüftung.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                geen idee.. zoiets moet toch op de optielijst staan nee?
                                Nope, is standaard. Standheizung is een optie, maar is niet beschikbaar op alle modellen.

Comment

• Merci gTa!

Comment

• 't Is Nikske!

Comment

• Zalige sleeper.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Wat zijn de beste/leukste/interessantste boeken over BMW ?
                                        En dan bedoel ik met allerlei info over het merk, de geschiedenis, de modellen, vooral de speciale reeksen of beperkte reeksen, met technische info en verkoopscijfers.
                                        En vooral met exacte/correcte info.
                                        Liefst een beetje geïllustreerd.

Comment

• Ik heb deze, maar de mijne gaat wel maar tot 2004. Staat redelijk veel in vind ik.
                                          1984 BMW M635CSi F u n
                                          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Working...
                                          X