Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is er iemand die mij met minstens 98% zekerheid kan zeggen of een prefacelift X3, bouwjaar 2006 met navi pro en audio pro, in staat is om MP3-CD's af te spelen?
Simoni, herinner jij je dat nog van vorig jaar toevallig? Als ik me niet vergis heb je ergens rond Reims een MP3 CD opgelegd .. maar ik weet het niet meer zeker1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Heb ik ook. Leuk om eens in te bladeren, maar mocht wat meer informatie bevatten voor mij.
Comment
-
Je kan die lijsten laten 'wrappen'. Het voordeel is dat je dat nadien eventueel kan verwijderen.
Ziehier een link naar een Amerikaan die de lijsten van z'n E93 M3 heeft laten wrappen. In de States is de optie 'hoogglans shadowline' niet te verkrijgen op de E93 M3. http://www.m3post.com/forums/showthr...&highlight=E93Last edited by BMWMB; 30/01/2010, 20:08.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe kan die lijsten laten 'wrappen'. Het voordeel is dat je dat nadien eventueel kan verwijderen.
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenHoe kan je dit concreet doen? Zelf met iets? Of heb je toevallig een link met 'how to'?
Bedankt!OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je zin om te kopen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeeft er iemand een foto van een E91 (liefst met M pack) met 18" CSL wielen?
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengewoon voor 19" gaan he1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs dat niet een soort Standheizung zodat je auto kan opwarmen voor je vertrekt?Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNet nog even de optielijst erbij genomen.. 't staat er niet op!
Ik heb dat in 't begin ook regelmatig gebruikt. Maar vraagt het niet veel energie van je batterij als je dit vaak toepast?
Comment
Comment