Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Heeft er iemand ervaring met een X5 (vorig model, FL) 3.0d ? Rij da goed ? Verbruik ? Betrouwbaar ? ...

zoééntje dus:
    Wij hebben de onze in mei nu 5 jaar en hebben nu 202000 km. Nog nooit echt grote problemen mee gehad, buiten dat de luchtvering op de voorste as inzakte, allebei de balgen waren kapot. Maar die luchtvering is niet veel voorkomend dus niet zo'n groot issue.

Verder kan de versnellingsbak wel eens lastig doen, maar dit hangt allemaal af van de rijstijl die ie gewend is. Als hij niet teveel in Sport gereden heeft, dan zouden er geen grote problemen moeten zijn. Schakelt wel zeer soepel(de automatische).

Qua verbruik zitten we op 10l ongeveer, op BC zegt ie ongeveer 8.5.

Verder is het een hele leuke auto om mee te rijden, en van bochten is hij zeker niet bang. De drieliter heeft ook kracht en koppel genoeg.

Ik zou zeggen aanrader.

Aan het uitkijken naar een ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
      Wij hebben de onze in mei nu 5 jaar en hebben nu 202000 km. Nog nooit echt grote problemen mee gehad, buiten dat de luchtvering op de voorste as inzakte, allebei de balgen waren kapot. Maar die luchtvering is niet veel voorkomend dus niet zo'n groot issue.

Verder kan de versnellingsbak wel eens lastig doen, maar dit hangt allemaal af van de rijstijl die ie gewend is. Als hij niet teveel in Sport gereden heeft, dan zouden er geen grote problemen moeten zijn. Schakelt wel zeer soepel(de automatische).

Qua verbruik zitten we op 10l ongeveer, op BC zegt ie ongeveer 8.5.

Verder is het een hele leuke auto om mee te rijden, en van bochten is hij zeker niet bang. De drieliter heeft ook kracht en koppel genoeg.

Ik zou zeggen aanrader.

Aan het uitkijken naar een ?

OKay, bedankt voor de info.

Ik heb ze al altijd mooi gevonden en nu staat er toevallig een mooi exemplaar te koop in de buurt. Wie weet..

Comment

• Welk kleur van leder is dit in de E46? Ik heb dit en het voelt nogal aan als nappaleder maar weet niet zeker of het echt zo is..

BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Zijn uw armsteunen ook in leder?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Zijn uw armsteunen ook in leder?
            In het midden heb ik geen armsteun, maar deze aan de deuren zijn idd in het leder dacht ik (zwart zoals op de foto)
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik denk toch dat het gewoon 'Montana'-leder is.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Lijkt anders wel op dit: nappa Lightgelb

BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                  Welk kleur van leder is dit in de E46? Ik heb dit en het voelt nogal aan als nappaleder maar weet niet zeker of het echt zo is..

Lijkt mij een te oud stuur voor een E46

Comment

• dakota bestond toen nog niet dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Lijkt mij een te oud stuur voor een E46
                      Is toch het prefacelift sportstuur?

Comment

• Jep ik heb dat stuur ook, pre facelift. Is normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          Heeft er iemand ervaring met een X5 (vorig model, FL) 3.0d ? Rij da goed ? Verbruik ? Betrouwbaar ? ...
                          Wij hadden een 2005 3.0dA. Zalige auto, 120.000kms en geen enkel noemenswaardig probleem mee gehad. Motor volstaat ruimschoots (500Nm will do the trick ), op 18 duim nog niet té hard, ruim binnenin, vrij stil, goed afgewerkt etc. Qua verbruik zaten wij op een kleine 9L op BC. Ooit eens aan gemiddeld 7.2 van Frankfurt naar Gent gebold aan 120kmh.

Over deze wagen ga je me geen slecht woord horen zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Is toch het prefacelift sportstuur?

Dat stuur zit ook op de facelift van E36 .
                            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• M'n volgende wagen zou wel eens een 118d of 120d kunnen worden, dus ik heb me eens geregistreerd op bimmerboard, wellicht één van de betere bmw-specifieke fora?
                              Wel spijtig dat er ginder geen "Zoek alle discussies die gestart zijn door"-zoekfunctie kan doen blijkbaar.

Hoe zit het met de ruimte achteraan bij een 1 5-deurs? Blijkbar minder dan een Golf 5?

Comment

• Kan je bij elke BMW dealer de optielijst opvragen? Heb je hiervoor de sleutel nodig of enkel het chassisnummer?
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Normaal gezien enkel het chassisnummer.

Comment

• je kan ook gewoon een mail sturen, dan krijg je redelijk snel antwoord.

Comment

• Hi,

Iemand toevallig een idee ofdat het mogelijk is om verchroomde raamlijsten (bmw optie : Chrome line exterieur) achteraf te laten plaatsen op een BMW 82? Of kan dat enkel fabrieks-af ?

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVZ Bekijk Berichten
                                        Hi,

Iemand toevallig een idee ofdat het mogelijk is om verchroomde raamlijsten (bmw optie : Chrome line exterieur) achteraf te laten plaatsen op een BMW 82? Of kan dat enkel fabrieks-af ?

Grtz
                                        Weet niet wat een BMW 82 is, maar ja het kan.

Nummer 2, 3, als het over E82 gaat.
                                        Last edited by ; 06/02/2010, 19:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Welk kleur van leder is dit in de E46? Ik heb dit en het voelt nogal aan als nappaleder maar weet niet zeker of het echt zo is..

Zo op het eerste zicht ziet me dat er de E46-kleur "natuurbruin" uit, maar die kleur was - dacht ik - enkel beschikbaar in de ledersoort Montana, en jij hebt zo te zien het nappaleder met uitbreidingen (armsteunen in de deuren in leder, schelp achteraan de rugleuning van de voorzetels in leder). Dan twijfel ik over wat 't kan zijn.

Lightgelb is dit echt niet, of 't moet door jarenlang te roken en weet ik veel echt gigantisch hard verkleurd zijn.

Met je chassisnummer kan je bij BMW Duitsland de originele uitrustingslijst opvragen, dan weet je 't zeker.

Comment

Working...
                                          X