Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    Daan durft nogal, Gta zijn 2 liter belachelijk noemen
    De meeste jeugdige mensen vinden 2 liters belachelijk, tot ze 18 jaar worden en er zelf ene moeten kopen en betalen

Natuurlijk als pa en ma vrijgevig zijn dan zou ik ook een 3 liter EISEN! of ik kom 3 weken mijn kamer niet meer uit
    Ik ben zelf nog geen 18. maar mijn eerste auto volgend jaar zal waarschijnlijk wel een 2.0 worden of heel mss een 2.5. En ik moet alles zelf betalen. Liever een 2.0 waar ik fier op kan zijn dan een 3.0 die mijn ouders betaalt hebben..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
      Ik ben zelf nog geen 18. maar mijn eerste auto volgend jaar zal waarschijnlijk wel een 2.0 worden of heel mss een 2.5. En ik moet alles zelf betalen. Liever een 2.0 waar ik fier op kan zijn dan een 3.0 die mijn ouders betaalt hebben..
      +1

liefst een 3.0 die ik zelf betaald heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Heb je foto's ? en wat voor opties...
        Ik was één van de eerste met M-pack en één van de laatsten met de 2.2L 6-cil.

Foto's staan in " mijn auto "
        BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Is er veel merkbaar verschil tussen de E46 320d prefacelift (136pk) en facelift (150pk)?
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Bestaat er in amerika een E9x 328i ? Zoja, specs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
              Bestaat er in amerika een E9x 328i ? Zoja, specs?
              6 inlijn
              3.0
              230pk

Comment

• Merci

Comment

• Da's ook nog 'es iets. Een 335i touring (of 335xi als je vaak gaat skiën of op natte wegen rijdt en altijd stoplichtsprintjes wil winnen ), met M Pack, fully Performance spec, en met Noelle 400 pk erin.
                  gta, ben jij bekend met noelle tuning ? is dit goed / betrouwbaar
                  of wat is beste tuner voor 335i ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                    gta, ben jij bekend met noelle tuning ? is dit goed / betrouwbaar
                    of wat is beste tuner voor 335i ?

één van de top BMW tuners

Comment

• Daarnet een 520d 163pk gereden,een BMW motor is toch net iets anders dan een een Audi tdi .

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Daarnet een 520d 163pk gereden,een BMW motor is toch net iets anders dan een een Audi tdi .
                          Beter of slechter?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Is er al iemand met zijn E92 op reis geweest (naar de Alpen) ? Zoja, is da een beetje doenbaar om zolang achteraan in de wagen te zitten, want de ruimte is toch redelijk beperkt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              Beter of slechter?
                              De 520d is een pak lineairder en klinkt veel beschaafder dan een 2.0tdi.
                              Op vlak van motor scoort de 520d toch net wat beter dan de 2.0tdi maar op andere vlakken vind ik de A6 dan weer beter .

Comment

• Comment

• Mooie auto. Al zou ik hem zelf nooit zo zetten. ik ben niet zo'n fan van M-TechII, en ook de zijlijsten zou ik niet in koetswerkkleur hebben meegespoten.

Comment

• WTF doen die velgen op die kar? Lelijk².

Comment

• Zalig, perfect geheel

Comment

• Dat is toch geen M3? hoe geraken die velgen er dan op...
                                        onderstel M3 eronder?

Comment

• kvind die velgen wel mooi staan onder die e30.
                                          Als je in de regen optrekt(rechte lijn) en je voelt dat je in 1e en 2e doorspint , geen ESP aan boord.(maar blijft gas geven....) bestaat er gevaar dat je wagen spint of weetnietwat domme dingen begint te doen?

Comment

Working...
                                          X